Gå til innhold

hjelp!! hva skjer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på byn igår, og ble jo da ganske så full. idag har jo formen vært så som så,men nå ikveld begynte henda mine å "sovne" føltes det ut som.... prikket og alt. tomlene legger seg inni håndflata og klarer såvidt å røre de!!

(sliter med å skrive også)

men nå begynte ansiktet å prikke, nese,tinning,lepper, under øyne...

føles ut som alt skal sovne.

Har ringt legevakt,for å høre. og en lege skulle ringe meg opp, men har noen opplevd dette??

Ganske ekkelt...sliter liksom litt med å prate også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva har du spist drukket i dag???

Skrevet

Hjelp! Så skummelt! Håper du får hjelp til å finne ut hva som skjer! Lykke til!

Skrevet

drukket bare cola, og spist kjøttkaker til middag...heh...

det er skikkelig skummelt ja! man hører det til og med når jeg prater!!!! det sprer seg litt oppover i armene nå... hele ansiktet er liksom.... numment.

dere vet den følelsen idet en kroppsdel sovner bort litt? slik er det hele tiden!!!

ææææh

Skrevet

ville sjekket det hos lege, men kan høres ut som blodsukkeret ditt er litt i ulage

Skrevet

som sagt, skal legen fra legevakta ringe meg etterpå. sitter jo liksom her da, ungen sover, alene her som alltid.

hva kan jeg gjøre ang blodsukkeret?

villig til å teste alt...føler meg lam :(

Skrevet

Hjerneblødning/slag

Skrevet

drikk litt søt saft, spis en banan etc..

Om du da føler deg bedre, er det en sjangs for at det bare er blodsukkeret.. men dobbelsjekk med legen

Skrevet

hjerneblødning/ slag?????

drukket søt saft, har spist eple og banan.... har ikke blitt noe bedre.

cola smaker KJEMPE SØTT og rart..gjort det i hele dag...

Skrevet

snakka med legevakta? Fått hjelp?

kan være alt fra et angstanfall/fyllenerver, til lavt blodsukker, i verste fall blodpropp. eller kraftig allergi.

Skrevet

Jeg synes også det høres ut som dette er noe nevrologisk. Jeg ville purret på legen. Min mann fikk for et år siden også symptomer på hjerneblødning og han ble tatt imot på legevakten med en gang, og gikk foran alle andre på lørdagskvelden. Lykke til!

Skrevet

alkohol forgiftning????

Skrevet

kan du ha blitt dopet av noe slag da? Hvis du er en av de få som ikke reagerer sterkt eller raskt av diverse narkotikum, så kan det jo være en senreaksjon du har fått nå... Hadde du full kontroll på drikkevarene dine hele kvelden?

Ellers så akn det være at kroppen din har kraftig reaksjon mot alle giftstoffene du fikk i deg via alkoholen i går. Noen blir skikkelig kleine etter å ha drukket tett, fordi kroppen sliter med å bli kvitt giftstoffer, og alle symptomene du beskriver er jo sånn man er når man er full, bare at du ikke har nok promille til å være såpass fjern at du ikke merker det... Alkohol er skummelt i store doser:/

Skrevet

Det med at tomlene legger seg inne i hånden er et typisk celebralt trekk, men det kan mulig skyldes andre ting også uten at jeg vet hva det kan være.

Skrevet

de har ikke ringt meg opp igjen enda nei...

syns dette er veldi skummelt for leppene er liksom litt hovne, og øyna lukker seg litt..

aldri opplevd slik og vet liksom ikke helt hva jeg kan tenke at det kan være !!!

Skrevet

dette ble bare mer og mer skummelt..

hmm jeg hadde drinken i hånden hvor enn jeg var uansett. jeg er en som blir gaaanske så fort full, så det trenger ikke være så mye som skal til, men det ble 3 cider, og 4 glass vodka battery... mer enn nok for meg altså. er ei litta jente.

fingrene "hopper" hele tiden, akkurat som de skulle sovnet.....

Skrevet

kanskje på tide å ringe 113 og snakke med de?

Skrevet

høres mer ut som plutslig kraftig allergi anfall. Får hovner tunga opp/du får pusteproblem ring 113.

Skrevet

satt akkurat og tenkte på det med tunga osv, siden det har "tatt over" leppene mine osv... jeg ska ha tlf klar osv. og føle veldi på det. for her og nå er tunga litt... større. da må jeg ringe mamma og få hun til å være her med ungen mens hu sover... herregud hva har jeg gjort for no :( :(

Skrevet

etterpåklokskap hjelper kun for en ting: Å lære seg å ikke gjøre det samme igjen. Ring først din mor, be henne komme over NÅ, ring deretter 113 og be om øyeblikkelig hjelp før du begynner å kveles av forstørret tunge.

Skrevet

Forumtroll.

Du hadde vel ikke sitte her inne å svart hvis du hadde vært redd for at noe var alvorlig galt. Tullhøne

Skrevet

absolutt ikke noe forumtroll!!! jeg spurte her inne,fordi jeg var redd mens jeg ventet på svar fra lege.

han har ringt meg nå, og sier det kunne være en "syribase forstyrrelse". altså noe som irriterer nervene noe. det var ikke mye å gjøre, annet enn å vente og se, og ringe hvis det ble verre.

Det har ikke spredd seg mer enn til armer og ansikt.

En venninne kommer over med mat, og ska sitte her litt, siden jeg ikke har noen andre som kan.

du kan da virkeli tro hva du vil anon: 21.01 men det er fakta. hvorfor finne på slikt, når det faktisk er noe som bekymrer meg?? herregud

Skrevet

Disktriks norge? turnus lege i Gratangen som ikke har lyst å se deg?

Bra du får ei venninne over da. Hvis det hadde vært akutt allergi hadde det hatt en rask foreverring. så du kan sikkert se bort fra det.

Håper det bedrer seg.

Skrevet

Hvordan i alle dager kalre du å skrive slike lange innlegg når du er så "nummen" i hele kroppen? Det hadde ikke jeg klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...