MammantilPatrick Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Har en liten gutt på 14 mnd som begynner å bli veldig lei av både brødskive og grøt. Har dere noen smarte tips???:)
Misti Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 fikk tips av hs om og ta et egg og litt bakepulver og gjøre om grøten til vaffelrøre.
MammantilPatrick Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2010 åå, det hørtes veldig smart ut:) Det skal jeg prøve:)
Lykkepålandet Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Omelett er en slager her når han er lei brød. Kjøper også sånt tynt brød, nesten som en lefse (bare sunnere) og ruller f eks servelat inni. Skjærer opp frukt og har vaniljekesam på. Dette blir mer kos eller mellommåltid. Ostesmørbrød går ned på høykant.. Pai med ost og skinke. Dette kan man lage og fryse ned eller ha over noen dager. Finnes noen frokostblandinger som er nokså sunne, uten for mye sukker osv. Det liker min godt. Ja det var det jeg kom på nå. Men det er bare å finne på andre ting. Gjør ikke noe om det blir litt varm mat utenom middag heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå