Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner dere noe? Symptomer? Stor/liten mage?

Føler meg så lite gravid om dagen, bare vanvittig trøtt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i uke 15. kjenner liv, har gjort det siden uke 11. 3 barnet. har ganske stor mage ja. livmoren er oppe ved navlen. er kommet over kvalmen, foruten at jeg brekker meg fortsatt av enkelte ting. har halsbrann og kynnerene jobber på relativt ofte.

Skrevet

Jeg er i uke 15 :D eller... 14+4 :) Troooor kanskje jeg kjente liv i magen i går.. og i dag.. men er ikke helt sikker på om det er det jeg kjenner ;)

Har ikke blitt så veldig stor, men har helt klart begynt å få mage :) Koselig.

også er jeg fryyyyyktelig trøtt i dag.. noen andre som også er det?

Skrevet

er i dag 15+4, har ikke lenger de samme symptomene som før, kvalmen er borte, har mer energi. Eneste problemet som jeg sliter med nå er vondt i korsrygg. (mulighet for å utvikle seg til bekkenløsning?) Tror også jeg har begynt å lagre vann i beina, får sykt vondt under hælen og foten om jeg går/ står i lengre perioder, slik som på jobb.

Magen har begynt å komme tydelig frem. Viser godt at jeg er gravid, spesielt for de som vet det. Har tilsammen gått opp 4.5 kg. hmm, menmen.

Men blir fort sliten, og orker ikke like mye som før i lengden. Fysiske ting er nå mer krevende merker jeg.

Skrevet

Jeg er 15+4 og begynner også å bli litt mer meg selv igjen. Men det satt jammen hardt i! Kvalmen har gått ifra å vare døgnet rundt til å kun komme i perioder. Men jeg er fortsatt veldig trøtt, og er fullstendig kjørt etter hver eneste dag på jobb og sofaliggende resten av dagen. Men det er snart sommerferie :)

I helgene kjenner jeg at bekkenet slår seg litt vrangt, men det er sikkert fordi jeg ligger lengre i senga og later meg! Ellers har jeg ikke kjent noenting til noen bekkenproblemer - heldigvis!

Jeg vet ikke hvor mye jeg har gått opp, men det er kanskje en tre-fire kilo tilsammen. Noen deler av dagene er magen skikkelig hard like under navlen, men det er bare tidvis. Idag har jeg ikke klart å kjenne at magen har vært noe spesielt hard i det hele tatt, og da blir jeg selvsagt bekymra for det også. Men det er vel kanskje normalt at magen kommer og går litt til å begynne med (er førstegangs)?

Skrevet

Jeg er kommet i uke 16, og føler meg ikke gravid i det hele tatt. Er også litt trøtt, og kjenner at jeg orker mindre.

Har ikke vært kvalm, eller hatt noen andre symptomer gjennom svangerskapet så langt.

Jeg har lagt på meg ca 1 kg.. det er litt lite. Jeg har ikke mage, og noen dager lurer jeg på om jeg i det hele tatt er gravid, men har jo hørt hjertelyd, så jeg vet at det er noe der :)

Forstå meg rett når jeg sier jeg nesten er litt skufet over å ikke ha noen symptomer, selv om at jeg er veldig glad for det.

Nå gleder jeg meg bare til jeg får en liten mage som jeg kan vise frem, for folk tror jo nesten ikke på meg nå..

Men, vi er jo alle forskjellig..

Skrevet

Er 14+5, har ikke kjent noe liv enda. Har ikke fått mage enda, bortsett fra de kiloene jeg har gått opp (og den magen jeg hadde fra før). Jeg har hatt lite symptomer, bortsett fra kvalme et par uker, og i de siste ukene nå har jeg vært plaga med nattesøvn. Får vondt helt nederst i magen, livmora, når jeg legger meg. I begynnelsen fikk jeg ikke sove mer enn 5-6 timer, så kunne jeg sove omså hvor lenge. Nå kommer det an på om jeg våkner i løpet av natta for å måtte tisse, da har jeg ikke sjangs å få sove igjen.

Men sånn ellers, føler jeg meg ikke gravid. Har ikke hørt hjertelyd (enda 2 uker til JM), måtte si til legen ved første kontroll at til tross 2 veldig positive tester, så er jeg enda ikke overbevist! Vet ikke heller om jeg er det enda.

Skrevet

Jeg er nå 14+6. er ennå uggen, trøtt og litt svimmel. Var ikke slik i mitt første svangerskap. Magen har begynt å komme veldig tydelig, har en veldig foroverliggende livmor som jordmor sa. Mener jeg har kjent liv fra uke 12 og noe, men vet for sikkert at det var den lille som "sprellet" på lørdagen:)

Har ikke lagt på meg noe, men nå hadde jeg en god del kilo for mange fra sist svangerskap, men dog. det bekymrer meg litt.

Kjenner at jeg skulle vært hjemme i senga nå. Er så fryktelig trøtt og sliten.

Rart at svangerskapene kan være så forskjellige :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...