Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er ikke ofte jeg syns at sommeren kan gå fort altså, men denne gangen håper jeg høsten virkelig kommer fort.. :):) Men hvis sommeren i år blir som de som gar vært, så går den nok ganske så fort.. :) :) Bare 3 mnd til vi skal prøve igjen.: :) :) Vi er prøvere på St.Olav. :)

Hei :)

Vi skal også igang i august :) Kanskje månedsskiftet juli/august... Kommer an på TR :)

Vi hører til hos Hausken, privatklinikk i Haugesund.

Hadde forsamtale i begynnelsen av april, og synes at ukene etter den har gått ufattlig treigt... :/

Hei!

Vi har reservert plass i uke 35. Lenge til synes jeg.... En mager trøst at jeg begynner på medisiner noen uker før det, og da er man jo i gang:-) Enig med deg RTprøver, dagene og ukene snegler seg av gårde!

HAr forresten byttet nick fra Tingeling75

Annonse

Vi skal igang i uke 32. Jeg har vanligvis litt lenger syklus enn 28 dgr, så da håper jeg at det klaffer med mens denne uken. Holder til i Porsgrunn, og de har sommerstengt i uke 27-31. Hvis jeg har 28-dagers syklus skal jeg ha mensen i uke 31, men regner da med at mensen har forskjøvet seg fram til uke 32. Lurer på om jeg kan starte på stimulering HVIS jeg får mensen i slutten av uke 31. Skal ringe Pors før de stenger og avtale nærmere ;-)

Ønsker oss alle masse lykke til til høsten ;-)

vi blir iallefall en del prøvere til høsten.. Så da håper jeg inderlig at det er en slik gullhøst i vente.. Jeg ønsker virkelig at vi alle får en positivt opplevelse til høsten, og at mai, juni og juli neste år blir fylt med en hel haug med gullunger.. :) :) lykke til alle sammen.. :) :) goooood sommer.. :o)

Annonse

Hei!

Så fint at det er så mange av oss som skal starte etter sommeren.

Vi har hatt 2 AIH uten hell.... så vi skal starte opp i uke 32 ( Og uttak i 34/35) Får vite mere detaljer når neste mens kommer.

Vi krysser selvsagt at vi lykkes på egenhånd i sommer.

Har ei jente på 3 år fra før.

Lykke til alle sammen!

Vi har reservert tid på Riksen uke 36 - da har vi første fryseforsøk..

Gleder meg til en herlig avslappende sommer - uten å tenke på dette. Syns det opptok tiden min 24 timer i døgnet, når vi hadde siste forsøk - fikk ikke fulgt med hjemme og i hvert fall ikke på jobb.

Lykke til alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...