Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Hvilken situasjoner kan gjøre at dere blir sjalu? Tenker da på generelt.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Blir lett sjalu. Nok at d er enslige mødre som har barn i klassen til sønnen min..
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Kommer an på forholdet. Hvis han har vært utro eller veldig flørtete og uvillig til å forplikte seg til meg så blir jeg veldig sjalu. (har ingen planer om å ha flere sånne forhold) Hvis jeg er sikker på at han elsker meg og ikke vil være med noen adnre så gir jeg blaffen i det meste egentlig. kanskje med unntak hvis det er en spesiell jente, en eks e.l. som han treffer. Spes hvis han overser meg mens han er med henne/vi er på samme fest, eller jeg tror han overser meg. Da kan jeg bli ganske sjalu. Men ellers går det bra.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Men kan dere blir sjalu på venninnene deres også? At hun har det bedre enn deg? Utseendet, karriere osv.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 Nei, virkelig ikke. Jeg unner mine gode venninner alt godt. Jeg har to venninner jeg kunne hatt grunn til å misunne/være sjalu på ifht utseende, emosjonell trygghet, materielle goder osv, men de fortjener de gode tingene som livet gir dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå