Gå til innhold

Lenge siden sist..Men naa ruger jeg...

Anbefalte innlegg

Heisann de av dere som husker meg (og hei alle dere som ikke gjoer det ;-) )

Haaper det gaar bra med jentene her inne. Har ikke vaert innom saa mye da det har vaert temmelig hektisk program her. Plutselig gikk ting veeldig fort! Men, er naa ruger paa to gullegg og skal teste om en ukes tid.

Hvordan er staa hos dere andre her inne?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141911854-lenge-siden-sistmen-naa-ruger-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

jeg satte inn to gullegg på torsdag. så jeg er på rugedag 3(snart4).

dette var mitt siste uttak, de to første har jeg hatt dårlige og lite egg, alltid kun et brukelig ved innsett. så jeg tenkte jeg skulle gjøre et lite ekstra forsøk denne gangen. gikk til akupunktur, fikk råd om litt vitaminer etc. i tillegg tok jeg tre behandlinger, og en samme dagen jeg satt inn.

det var 6 flotte egg den dagen jeg skulle sette inn, så nå er det to i magen min, og fire på frys... håper virkelig denne gangen.

klem til alle rugere.

hei =)

jeg husker deg, har lurt litt på hvor det ble av deg=)

jeg hadde frys i nov med to isroser og begge festa seg men kun ene er blitt en sprellende baby inni magen min=) har 9 uker til termin nå.

masse lykke til kanskje snart?*ruger*

*XXX*

Annonse

Saa flott!! Gratulerer;-0

Ja har hatt en pause herfra hvor jeg ikke var innom saa ofte,,Og saa gikk det plutselig fort for seg og naa er jeg altsaa ruger..Haaper den sitter denne gangen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...