Gå til innhold

Hjelp!! Skal på fest ikveld for første gang på 5 år, men måtte ta to paralgin forte pga migrene..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruker du Paralgin mot migrene? Vil virkelig anbefale deg å få "ekte" migrenemedisin, ala Relpax osv. "Beundringsverdig" at du klarer dra på fest og drikke under et migreneanfall i tillegg, de fleste ville ligget rett ut i et smertehelvete resten av dagen iallefall. Tviler på at det er migrene du har, mest sannsynlig kraftig hodepine.

Paralgin forte potenserer effekten av alkohol og andre stoffer med sentraldepressiv effekt. Det vil si at du KAN drikke, men vil merke økt effekt av alkoholen, i tillegg til at du ikke har drukket på 5 år ville jeg vært svært forsiktig med drikken.

Jeg har selvsagt drukket på fem år, men ikke vært på fest. Jeg hadde ikke mer imigran radis igjen. Migrenen er borte. Jeg spurte deg ikke om jeg hadde migrene - det vet jeg etter 20 år med et helvete at jeg har.

Jeg tok to paralgin forte kl 12.. skal på festk lokka 2000. Det burde vel egentlig være trygt. men takk for det sure svaret ditt da 15:59!! Håper du koser deg med migrenen din.

Du har hatt migrene i 20 år og skal på FEST? Gamle kjærringa? Jaja, håper du ikke ender opp på pumping eller noe lurt.... Koser meg med migrenen min ja....

Er det kjemperart at noen får god virkning av paralgin forte når de tar det en gang iblant? Det syns ikke jeg.. Jeg syns sånne som deg er veldig rare 15:59 og 16:04...

Hei :)

Føle skikkelig med dæ, migrene e helt jævli :( Kjempe bra at paralgin tok anfallet, du tok dm sikkert tidlig nåkk ;)

Du ska se at det går fin, fint å drikke - du kjenne jo om effekten blir forsterka ;)

Kos dæ masse på fest! :)

Annonse

Du bør vente 6 timer uansett smertestillende du bruker. Syns det er flott du ble kvitt migrenen så du kan kose deg i kveld :). Ikke hør på sure gammle kjerringer. Er selv plaget men tar jeg medisin til rett tidspunkt redder jeg hele dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...