Maigutt07 + maijente10 Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Hvor lenge etter fødsel varte dette?... Gikk dere i noen behandling av noe slag, eller gikk det over av seg selv?...
mammas skatter <3 Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 bekkenplaga gjennom heile svangerskapet og har fortsatt store plager etter svangerskapet. lillegutt e 6 mnd. + prolaps. så her i heimen e mannen hjemme me foreldrepermisjon siden fødsel. for klare ikke ta me av barnet aleine. går hoss fysioterapaut 2 gang i uka fra ca 1 mnd etter fødsel. begynte å trene opp ijen men måtte slutte da e fikk tilbakefall og prolaps som kom etter. så no får e behandling me akupunktur og et aparat som skal hjelpe på nerveskader.
NostraStoria Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Romheg...hjelper det? Selv sliter jeg veldig nå 4 mnd etter fødsel (hadde bl i nesten hele svangerskap jeg også).
Kjærlighet <3 Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Jeg får fortsatt vondt i bekkenet om jeg går mye, eller bøyer meg mye. Det er 9,5 mnd siden jeg fødte.
mammas skatter <3 Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 må desverre si at d ikke hjelper så mye på selve bekkenløsninga. men d hjelp på å ta litt av smertene som e har heile tia.får opp litt blodgjennomstrømninga. glemte å si e e me manuellterapaut/osteopat. å han og fysioterapauten si heilt 2 forkjellige ting ang å trene opp igjen. manuellterapauten vil e skal vente(noe e burde ha jort trur e, endte jo opp me at e måtte slutte å trene og heller få behandlinger i stede.) og fysioterapauten prøver andre metoder/øvelser. har fortsatt plager me at d liksom glipper i ene hofta. og klarer ikke å reise opp ryggen me en gang.og smerter som e der heile tia.spesielt i korsrygg og liksom inni rompeballen(som en kniv)spesielt plaga med høgre side. d e både "skeivt" og muskulært sa fysio.
malin85 Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Jeg har også hatt kraftig bekkenløsning nesten hele svangerskapet og litt etterpå, men nå er det nesten helt bra igjen. Jeg har gått til naprapat og det har funket bra på meg. Kan anbefale det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå