Gå til innhold

Ingenting liv, hva gjør dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei

Jeg hadde det sånn i går. Ingen liv og ble mer og mer bekymret. Vurderte lenge om jeg skulle ringe føden og få kommet på ul. Bestemte meg til slutt for å vente til kvelden for junior pleier å bli veldig aktiv da. Og jammen begynte han ikke å sparke da:-)

Er du i tvil så ring føden. Bedre med en gang for mye....

Er forøvrig i uke 30.

Jeg hadde det litt sånn en dag, men så kjente jeg litt på kvelden... Veldig lite og pinglete i forhold til hva han pleier, men så midt på natta, da ble det liv!

Kan hende fordi jeg har vært mye aktiv en dag, og da har du nesten ikke tid til å kjenne å begynner å lure?

Om du er veldig bekymret så ringer du føden :) Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite... Kan hende bare morkaka er i veien eller noe...?

Eller hva med et lett dytt i siden på magen for å se om du får respons? Håper det var til hjelp.

Har også opplevd dager der jeg plutselig kommer på at jeg ikke kan huske å ha kjent liv på en stund. Men da har jeg som oftest vært på farten. Er forresten i uke 31 nå, og da begynner jo småen å få det litt trangt der inne i tillegg, så kanskje det er en logisk forklaring på roligere tilstander?

Jeg pleier å legge meg ned å "plage" han litt. Jeg dytter der jeg vet han ligger med beina, og da gir han meg som oftest et indignert spark tilbake etter en liten stund. Saft/brus/litt godis får han også til å sette i gang. Og at klokka blir etter elleve på kvelden :)

Om ingenting av dette hjelper, og du går rundt å bekymrer deg, synes jeg du skal ringe føden og spørre om du kan komme inn til en registrering. Føles ikke ok å være bekymret...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...