Gå til innhold

venter spent..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hver dag!!! kanskje i dag ligger det innkalling i posten til UL!!!? :))

jeg er 17uker og ikke noe brev ennå!! bu-huuu---hehe-- hvor lenge i forveien fikk dere det magiske brevet ;)? gjelder vel egentlig bare dere som bor Hamar/Elverum området. Har intrykk av at dere oslo jentene får brevet flere uker før timen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha ringt om jeg var deg. Har inntrykk av at det kommer før den tid stort sett overalt. Jeg er fra Trøndelag og hadde ennå ikke fått det da jeg var 15 uker. Da ringte jeg sykehus og det var en feil i sendingen, de hadde sendt da for over en uke siden, jeg fikk det ca 3 dager etter det.

Skrevet

Jeg var på kontroll uke 12, fikk brev fra sykehuset da jeg var 13+2. Fra innkallelsen er det litt over en måned til timen.

Skrevet

Hadde absolutt ringt og hørt hva som har skjedd..... Jeg var på første kontroll i uke 10, og fikk innkalling uken etterpå, er i morgen 17+1 og skal på UL på fredag.....

Skrevet

Hei. Jeg venter også på brev fra hamar sykehus. Uke 17+0 i dag men ikke no brev. Skal ringe å mase på de i morgen om det ikke ligger noe i posten da. Kjett at de er så trege! Vet at legen har sendt inn papirene så. Du fått snakka med de eller?

Skrevet

hei! i dag ringte jeg sykehuset. de hadde ikke mottatt noe brev fra fastlegen min, men fastlegen påstår at det er sendt så da må det ha blitt noe tull i mellomledd...ja, ja...bra jeg ringte da!! :) fikk time satt opp 16.juni. da er jeg 19uker!! gleder meg så mye nå. kommer til å være 2 laaaange uker!! :))

Skrevet

Jeg ringte også i dag og fikk time 8 juni. De hadde heller ikke fått noe fra legen min selv om hu sier hu har sendt det. Rare greier asså! Skal du på ul på hamar el elverum da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...