Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det har vært mange spørsmål om spåing her inne, men er det noen her som kan anbefaler meg en bra spåkone???

Vær så snill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som kan hjelpe stakkars lille meg????

Skrevet

Team Eth (www.eth.no), fortrinnsvis Elisabeth.

Skrevet

Har du anonyme 1432,prøvd henne selv? erfaringer

Jeg ringte nettopp........spennede å se om hun har rett:) Spådde enn del fremover:)

Skrevet

her prøvd og ringe henne selv, men jeg føler at jeg ikke får noen kloke svar av henne.

hva sa hun om deg da????

sist spurte jeg henne om jeg kommer til å få den jobben jeg søkte på.

hun sa "ja", men jeg fikk ikke den jobben....

men hun må jo være flink da siden det er mange som har anbefalt av henne (har googlet litt om henne på internett) og hun har blitt testet av ukeblader ogsånn...

Skrevet

Har blitt spådd av henne selv ja, alt hun sa har stemt hittil. Hun sa bl a ting om meg og samboeren min som hun umulig kunne vite. F eks hvordan vi er som personer og hvilke utfordringer vi har i forholdet pga det. Og hun hadde helt rett.

Hun såg også at jeg hadde hormonproblemer og slet med å bli gravid. Det var faktisk en av grunnene til at jeg ringte henne, og hun kom altså inn på temaet før jeg rakk å spørre henne. Hun sa at jeg ble gravid i løpet av året, men at barnet ikke ble født før neste år. Jeg ringte henne i februar, ble gravid i april, og hadde termin rett over nyttår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...