Aleana Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Gutten min på litt over 4 mnd har fått utslett på magen som jeg ikke finner ut av hva kan komme av. Det er små "nupper" i huden og delvis røde områder på hele magen. Har også det samme på baksiden av lårene. Har sett litt av dette tidligere, men da har det vært i mye mindre grad, og har forsvunnet igjen av seg selv. Han får ikke fast føde ennå, og jeg kan ikke komme på at jeg har spist noe utenom det vanlige som han kunne reagert på via morsmelken. Jeg forsøkte å smøre A-derma på utslettet, men det ble ikke bedre av dette, kanskje tvert i mot. Så nå har jeg bare smurt på litt babyolje, og har også forsøkt Purelan. Men det ser ikke ut til å bli bedre nå heller... Har vurdert om det kan være vaskepulveret han reagerer på, men burde ikke da utslettet være på armene også? Jeg har vasket med Blenda Sensitive i det siste, men har ellers pleid å bruke Neutral. Lurer på om det kan være Blenda'en han reagerer på, men vet egentlig ikke... Noen tips? Hvis ikke utslettet blir bedre i løpet av helgen, ringer jeg nok helsestasjonen på mandag, evt legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå