Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Et par som nærmer seg 40 og ikke har barn, poserer på et bilde med bare de to. Så har ei dame kommentert under; "og så fine barna deres var..." som en sarkastisk kommentar. Hvis noen hadde skrevet noe slikt på mitt bilde ville jeg sletta det (hvis jeg altså ikke hadde barn).
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Fysj, så hensynsløst. Tenk om de sliter med å få barn da.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Jøss... Det er ikke noen dyr eller noe på bilden som er "barna" da... Litt av en kommentar hvis det er tatt ut av det blå da... Eller kanskje det er en intærn spøk mellom paret og hun som skrev kommentaren?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 Nei, det er ikke noen dyr eller lekedyr på bildet. Mannen har svart humoristisk på kommentaren, men som andre sier her ville jeg ikke ha latt den være der. Går an å ta litt hensyn til kona si også.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Hm, ser ikke helt humoren i det. Ellers synes jeg det er morsomt å kommentere på bilder, og late som om jeg er teit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå