Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Teller det hvis penisen bare var 3-4 cm inne, eller må en ha hatt fullburdet samleie? Er litt usikker på hvem jeg mistet jomfrudommen til, selv om dette ligger noen år bak i tid.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Om penis var 3-4 cm inne så var jo det praktisktalt fullbyrdet? jeg regner han som jeg hadde et forsøk på samleie med første gang som min første... vet faktisk ikke om penis var inne skikkelig...hehe, 14 år og NULL peilling!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Hehe, okey:) Dette var min første kjæreste, og vi klarte aldri å gjennomføre samleie helt pga at jeg var jomfru og han hadde uvanlig stor penis..
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 Spørs hva du legger i "jomfrudom". Jeg mistet enten hinna som barn under lek, eller så har jeg aldri hatt noen hinne å snakke om, men jeg var jo likevel jomfru fram til jeg hadde sex. Hvis penis var inne i deg var det jo i alle fall starten på et samleie, så jeg vil jo si at du først hadde sex med ham, og dermed mistet jomfrudommen - uansett om noe av hinna fremdeles var intakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå