Gå til innhold

Det gikk som jeg trodde... dessverre..

Anbefalte innlegg

Vårt første forsøk gikk dessverre ikke. Var så positiv i innsettinguka, men skjønte det nesten en uke før testdag at svaret ville være negativt pga mensmurring, og jeg fikk dessverre rett. Vi får bare håpe at førsøk nr 2 går bedre. Skulle gjerne begynt i morgen hvis det var mulig ;) Men det går jo ikke... Så da må vi nå bare smøre oss med tålmodighet til over sommeren og krysse fingre for at vi skal klare det da...

Akkurat nå er jeg bare utladet og psykisk sliten merker jeg, samtidig går det også helt greit følelsesmessig. Det er slik jeg er vane med å ha det etter alle årene med forøk. Det er på en måte "det vanlige" - mensen kommer, enten man vil det eller ikke, og man er ikke gravid... Kunne vært så utrolig moro og spennende å oppleve den følelsen å teste positivt en gang... Men neida, tr kommer HVER ENESTE GANG! :( Håper så inderlig at sjansen er der for oss og at det går en eller annen gang. Hadde man bare visst at man ville klare det, så hadde det vært lettere å innstille seg på at det kan bli mange, mange forsøk før man skulle være så heldig at det endelig lykkes...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141911387-det-gikk-som-jeg-trodde-dessverre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempe trist at det ikke gikk bra denne gangen:(

Du får samle krefter så er du klar igjen til høsten!

Dette tar virkelig på både fysisk og psykisk så kan være litt greit å ha et lite opphold inni mellom!

De fleste lykkes til slutt bare man ikke gir seg!!

Ønsker deg lykke til videre!

Huff Hilmarion. Det var ikke slik det skulle bli. Jeg trodde det klaffet for deg denne gangen. Du får bruke sommeren til å hente deg inn.

Kos deg så godt du kan i sommer og så prøver du på nytt til høsten.

Trist å høre at det ikke gikk på forsøket:(

De fleste trenger dessverre mer enn ett forsøk før spiren sitter....sad, but true. Da er det jammen meg godt at vi ikke vet, for da hadde ingen av oss klart å holde ut.

Jeg måtte selv ha 5 IVF før skatten kom i 2007 og er nå gravid igjen etter hele 9 IVF søskenforsøk.....den satt langt inne den :-/ Håpe den klorer sg godt fast. Hadde mareritt i natt om at mensen kom........da håper jeg at jeg ikke er sanndrømt? ;-/

Bit tenna sammen og gå på igjen, for du vil lykkes til slutt :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...