ulydia Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 noen som vet noe om dette? Er det greitt å amme offentlig i Bulgaria, eller er dette noe som ein bør gjere meir privat? Reiser på ferie i juli...
septbaby09 Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Vet ikke, men ville ikke brydd meg om det. Det er jo helt naturlig. Men trenger jo ikke slenge dem rundt hehe
ulydia Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2010 Hehe, skal prøve å unngå å slenge dei rundt. Men det blir jo straks meir avkledd dersom ein ammar i bikini f.eks. Får prøve meg litt fram, dersom eg får stygge blikk kan eg kanskje gå på hotellrommet å amme da.
Gjest eelis+kian Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Du kan også bruke et lett sjal over skulderen til å dekke puppen og babyen med :-) God ferie!
Ccathrine Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 Har aldri vært der, men i følge ei jeg gikk på skole sammen med før i tiden sa "mamma går uten bikini overdel når vi er på bulgaria"
ulydia Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2010 Okei...eg så ingen topplause eg, då me var i Bulgaria sist. Men ofte er det ikkje heilt samsvar - ein kan godt sole seg topplaus, men ikkje amme. Rare, rare folk.
Lykke2009 Skrevet 30. mai 2010 #8 Skrevet 30. mai 2010 Har vært i Bulgarian to ganger, sunny beach og volden sans. Disse byene er bygget før turistene og der bor ingen bulgarere. På strendene er alt fra mye klær til fanga helt greit sa tenker det er ganske fritt frem. Ha en herlig ferie!
Lykke2009 Skrevet 30. mai 2010 #9 Skrevet 30. mai 2010 Golden sands og tanga skal det selvfølgelig stå
Sistah*G07*J09* Skrevet 30. mai 2010 #10 Skrevet 30. mai 2010 Jeg har kjøpt ett ammesjal på kvinneverden.no. Funker kjempe bra, særlig siden snuppa er så fryktlig nysgjerrig også, så hun snur seg fort visst jeg ikke har ammesjalet. Med ammesjalet så ligger hun litt skjermet, å får ikke med seg så mye av det som skjer rundt henne Så da klarer hun bedre å konsentrere seg om puppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå