LadyLuck & Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 29. mai 2010 ingen forslag?? har en lettere matlei 3åring
Gjest Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Har ingen klare favoritter å dele med deg, siden lillesøster stjal smoothiemaskinen min når hun flytta ut hjemmefra for 2 år siden..har ikke blitt så mye smoothier etter det Men skal skrive opp et par som jeg husker jeg lagde mye: Til 2 glass: 1 dl melk 1,25 dl ferskenyoughurt 1 dl appelsinjuice 225 g hermetiske ferskenskiver, avrente 6 isbiter Bland melk, youghurt og juice, ,tilsett så ferskenskivene og isbiter. Bland igjen (selvfølgelig ) til 2 glass: 4 dl appelsinjuice 450 g frosne bær i den smaken han liker 1 banan, frosset i skiver. Ha juice og halvparten av bærene og bananen og bland det, ha oppi resten og bland igjen (selvfølgelig, igjen ) Vet ikke om det er noe som faller i smak hos en treåring, men jeg liker de kjempegodt! Tror jammen meg jeg må stjele smoothiemaskinen min tilbake, jeg...
Gjest Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Fant en til Til to glass: 1,25 dl naturell youghurt 2 dl jordbæryoughurt 2 dl appelsinjuice 2,5 dl frosne jordbær 1 frossen banan i skiver
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 høres kjempegodt ut.. min bror på vei på obs for meg atm, for å kjøpe masse frossen frukt =)
LadyLuck & Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2010 oi, glemte å trykke vekk annonym knappen der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå