Lillegull2008&2010 Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Bestilte spedbarnsinnlegget siden jeg hadde sela fra før. Han er blitt 2 mnd nå, og jeg synes ikke han får plass, men det står jo i bruksanvisningen at man kan bruke det til 4-5 mnd, var derfor jeg bestilte det for jeg trodde egentlig at jeg bare måtte vente til han kunne bruke bare sela. Men jeg er lei av å aldri få gjort husarbeid så nå skulle jeg bære han litt om dagen tenkte jeg. Brukte dere innlegget lenge og hvordan ligger babyen da. Ser ut som han ligger så ubehagelig også får jeg han ikke nedi godt nok slik at hodet får ingen støtte.. arrgh...
simbax Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Jeg har det, men klarte heller ikke å bruke det :-(..... Ble til at jeg droppet hele selen frem til ho klarte å sitte i den uten innlegget ;-)!
Lillegull2008&2010 Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2010 Så kjipt da Er vell det samme som kommer til å skje her også da, for jeg får det ikke til.. synes det ser bare ekkelt ut, også må jeg jo uansett passe på hodet. Hodet får jo ingen støtte, så jeg bærer vondt og han ligger vondt..
Kate77 Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Syntes også det ble veldig trangt. Men så i hjemmesiden deres at det går an å bruke bare puta fra innlegget i sela slik at barnet får hodet over kanten, så da kan du i allefall bruke det når han kan holde hodet. Det fungerte veldig fint her:) Kanskje du kan bruke sela uten innlegget nå forresten? Bare legg beina innover i stedet for utover slik som de skal seienere. Da vil vel selve sela støtte hodet? Tror ikke det skal være mulig at ungen faller ut på sidene??
Lillegull2008&2010 Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2010 Ja, det kan jeg jo teste ut. Ellers får jeg bare vente til han klarer å holde hodet selv da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå