Kulepennen Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Lille gutten min på 7 mnd vil ikke lenge drikke melk.. (mme). Noen andre som har opplevd dette? Løste det seg av seg selv? Hvordan gikk det? Håper dette bare er en fase, og at det snart vil gå over.. Håper på svar..
Lillemor&Gutta Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Min og. Vet ikke hvordan jeg skal håntere det men dytter på inlegge så kansje vi får svar
lykkelig-mamma:-) Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 jenta mi på 6mnd vil heller ikke ha noe særlig melk..får kanskje i henne 100-200ml i løpet av dagen ( som jeg som regel må gi med skje) vil bare ha grøt og middag.. har spurt på helsestasjonen og høres ut som d er helt ok så lenge hun spiser grøt..
Hermanus Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Her også, og jeg blir ganske frustret nå. Hvordan er matrutinene ellers? Jeg har en på 6 mnd som nå får grøt til frokost og kvelds. Problemet er at etter at vi har begynt med det har han totalt mistet interessen for melk (han får mme). Han drikker bare små porsjoner i løpet av dagen. Hva gir dere av mat ellers i løpet av dagen?
vaffeljernet <3 Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 min også! etter at jeg begynte å gi han grøt -han er veldig glad i grøt, men nekter melk. han får mm rett fra puppen. vil ikke ha flaske uansett hva som er på flaska. så nå pumper jeg og gir på t-skje. tenkte jeg skulle prøve å la han drikke rett fra kopp. alt som kommer fra en skje er nemlig veldig godt så han spiser/drikker melk fra skje. tror at han tror at han er så stor at han ikke skal ha pupp lengre :-) eneste forslaget mitt er å prøve ut å gi melka med skje eller kopp og fortsette å prøve flaske og håpe at det går over/at det går seg til etterhvert.
ellen-propellen Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Har samme med min,men ho er 3 mnd. Jeg fant ut at det rett og slett er for varmt,og hun vil ikke ligge i armkroken å få melk. Om jeg legger ho på gulvet så spiser ho. Bare ett tips nå i sommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå