IL83 Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Hei! Nå måtte jeg opprette en profil på dette forumet. Har lest mye her inne, men dette er mitt første innlegg. Nå måtte jeg bare.... Jeg har eksamen om 3 dager, og i dag tidlig ble samboeren min hentet og kledd ut til utdrikningslaget sitt. Vi gifter oss om ca 2 mnd. Nå sitter jeg alene over skolebøkene - med en svakt positiv CB-test i hånda!! Hadde egentlig bestemt meg for å vente med å teste til i morgen når han kommer hjem, er 4 dager til mens i dag (er veldig regelmessig på 28 dager). Så morgenurin ble det ikke. Men når klokka ble 10.00 tok nysgjerrigheten overhånd og jeg måtte ta en test... Har jo testet tidligere mnd, og av og til har jeg kunnet skimte en slags sytrådtynn strek vertikalt selv om jeg ikke har vært gravid. Men i dag, så jeg en svaaaak strek som ser ut til å være like tykk som den andre. Men ser den bare når jeg ser veldig nære med godt lys.. Har ikke vært gravid tidligere, så jeg vet ikke hva symptomene egentlig er. Men denne mnd har jeg følt på kroppen at jeg bare tror jeg er det. Har ikke fått ømme pupper slik som jeg pleier å ha siste uken før mens. Den ene er litt "stor/rar/øm" i dag. Men har hatt halsbrann, periodevis kvalme/ubehag i magen, stikking og mensmurring i magen og de siste dagene mye hvit utflod (beklager detaljer). Nå virker det uendelig lenge til i morgen og mulighet for ny test med morgenurin!! Vil ikke snakke med noen om det heller, siden jeg ikke får snakke med "pappan" nå.. Derfor måtte jeg ty til dette forumet og lufte vettet litt.. Hva tror dere? Noen erfaringer/tanker ?
Gjest Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Hei Du har jo testet ganske tidlig, så da er det vanskelig å si noe...Men en svak strek kan fort bli sterkere ;-) Hvis du klarer så ville jeg anbefalt å vente til den dagen du skal ha mensen (IKM) for da er svaret ganske mye sikrere. Jeg har hørt at veldig mange får svake streker/skyggestreker på CB sine tester når de ikke er gravide. Leste til og med om en gutt som hadde fått "svak positiv" hehe. MEN det var ikke for å ta fra deg håpet altså, for du kan like gjerne være gravid! Uansett så krysser jeg fingrene for deg og håper at det er en spire i magen din :-D
IL83 Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2010 Tusen takk for det!! Kjenner jo at jeg fikk ganske store forhåpninger nå.. Har også begynt med Fragmin fra i dag, siden legen sa jeg måtte begynne fra dagen jeg fikk positiv test. Bedre å starte for tidlig enn for sent, er det ikke? Har fått påvist homozogot Leidenmutasjon så blodpropprisiko er jo ganske stor! Selv om tanken på å sette sprøyter med en baby i magen er litt skremmende.. Men du har nok rett, får ta tiden til hjelp. Men det blir nok en ny test i morra. Mer tålmodig enn det er jeg dessverre ikke
Prinsessegull Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Jeg ønsker deg ivertfall all lykke til Kjempe spenndene, og litt vanskelig sikkert midt oppi all eksamenlesning. Er det en svak strek imorgen tidlig ville jeg si at du er gravid! Du får oppdatere oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå