Pingvinen *håpefull* Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Jada, første jeg så når jeg gikk på do idag var bittebittebittelitt ferskt blod... Har fått skikkelig mensmurringer.. Alt håp ute eller? :-(((
Pingvinen *håpefull* Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2010 28. Skal ha mens i morgen eller mandag. (
skiberta Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 :-( Ja, da er det nok desverre mest sannsynlig lite håp, men man skal aldri si aldri. Har jo hørt så mange historier om både blødninger og ikke under graviditet så ikke lett å vite.
Pingvinen *håpefull* Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2010 Nei.. Hadde så på følelsen at den skulle sitte denne gangen.. Så får vel bare håpe og be til gud og hvermann at det bare er småblødninger, og ikke mensen. :-))
skiberta Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Skjønner godt... Jeg lurer selv på om kroppen lurer meg. Kjæresten mener jeg er innbillt gravid fordi jeg føler at det har hendt. Er jo umulig å ikke håpe og så klart kjenner man da ekstra godt etter symptomer. Derfor blir man jo så utrolig skuffet hvis det ikke har hendt. Kan jo ikke la være å håpe! Krysser fingrene for at det ikke er mensen som er på vei men bare litt irritasjonsblødninger fordi det jobbes på av andre årsaker... Uansett, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå