Gå til innhold

Dette skjedde meg i natt (akt 3)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la meg tidlig, sov til kl 3, var oppe og tisset en gang. Våknet halv 4 igjen av at mini var grinete, så da måtte det mat til. Sovnet med ungen i sengen. Våknet kl halv 9, tisset igjen.

Bare sånn i tilfelle noen lurte, liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...Men var dette inni hodet ditt?

Skrevet

Dette var atskillig mer behagelig å lese enn det andre innlegget. Tisset du ikke før du la deg, forresten?

Skrevet

Nei, det var det ikke :) Gleder meg til natten igjen :-D

hi

Skrevet

Jo, selvfølgelig gjorde jeg det, men etter to glass rødvin kombinert med ei blære på størrelse med ei peanøtt blir det noen doturer iløpet av natten. Og nei, jeg er ikke gravid, har bare veldig dårlig festblære!:-D

hi

Skrevet

Ja, jeg tenkte bare siden alle detaljer skal med, altså. Måtte forresten tisse i natt jeg også, tror det var i 5-tida.

Skrevet

Ja, jeg glemte jo selvfølgelig noen detaljer...huff, beklager det altså, skal skrive mer detaljert imorgen! Sier du det, tisset du mye eller?

Skrevet

Dersom man skal skrive om hver gang en finger streifet trusekanten, må du jaggu få med både tissing og tannpuss dersom det skal bli noe schwong over historien din!

Ja, tisset ganske mye. Har litt tendens til begynnenede uvi, så jeg bøtta innpå vann før jeg la meg.

Skrevet

Ja, jeg ser det at det var litt...tamt...lover på tro og ære å få med alle detaljer imorgen! Går det greit? Er jeg tilgitt? :)

Huffda, det var jo ikke noe greit. God bedring (og del gjerne alle tissehistoriene og de andre tingene relatert til UVI med oss) :)

Skrevet

Jeg var også oppe og tisset i natt. Det kom bare litt den første gangen, og masse den andre gangen.

Men jeg er gravid...

Skrevet

Ja, du er tilgitt, men jeg forventer meg en atskillig mer saftig historie i morgen. Fortell gjerne om noe fulgte med tanntråden!

Har allerede tisset tre ganger i dag, nå har jeg drukket så mye vann at jeg tisser helt klart. Fint for uvi'en, det. Og så har jeg tatt to kapsler med tranebær.

Skrevet

Sier du det, ja? Og du tisset kanskje da du sto opp også?

Skrevet

samsov du med babyen etter to glass vin? FY DEG

Skrevet

Jepp! Kom en del da også.

Skrevet

Hvor gammel er barnet?

Skrevet

Ja, tenk at jeg gjorde det :-D

Ungen er 15 mnd og fint istand til å si ifra om jeg velter meg over hn i tung to-glass-rødvin-søvn :-P

hi

Skrevet

Uansvarlige menneske du er, hi! Etter to glass rødvin er man jo nærmest bedøvet, farlig selv for mannen din å ligge ved siden av deg da! :P

Alvorlig talt, forlkens, ro ned!

Skrevet

Hehe, ja ro ned! To glass vin på kvelden er nok ikke mye å snakke om halv fire på natta ;)

Skrevet

Jeg trodde først at det innlegget der jeg blir fyet på var ironisk, men nå er jeg jammen meg ikke sikker...er det virkelig noen som er så bastante og hysteriske, mon tro?

For øvrig, til nå idag har jeg tisset to ganger, sett på Mikkes Klubbhus, plukket buser (på ungen, altså), og fylt vann i oppvaskkummen. Oppvasken venter enda.

hi

Skrevet

Her inne treffer man på grader av hysteri som man aldri hadde visst at fantes før. Sikkert de som mener at det er på randen av vanskjøtsel å legge seg sammen med et barn på over året noen timer etter et par vinglass, men trøst deg med at flertallet har føttene sånn noenlunde plantet på jorda.

Plukket buser, ja? Fant du mye? Bruker du fingrene eller pinsett? Og i såfall, har du sånn pinsett med runde kanter? Får ikke tak i sånn.

Jeg kan melde om å ha tisset enda to ganger. Kjenner ikke noe til uvi-en nå.

Skrevet

Ja, og godt er det :)

Nei, altså, nå skal du høre! Først så plukker jeg litt med en sløv pinsett. Så drypper jeg med saltvann, så suger jeg med et jordmorsug. Junior er forkjølet for tiden, og dette er det eneste som hjelper :)

Det kom ganske mange buser ja, noen grønne, noen gule, og litt blod stakkars...

Seigt var det og, kjeeempegøy :D

To ganger ja..mye tiss eller? Farge? Lukt?

hi

Skrevet

Hvor fikk du tak i den sløve pinsetten, da? Plukker buser hos fireåringen min noen ganger, ellers blir det helt tett, men har ikke klart å få tak i "sløv" pinsett, ikke på apotekene engang. Skulle gjerne hatt.

Blir en del tiss, ja, for jeg drikker litervis med vann for å unngå enda en antibiotikakur. Var litt farge på det første morgentisset, men nå er det som kommer klart som vann og lukter ikkeno'.

Skrevet

15 mnd, og mat om natta?

Skrevet

Herre, hva folk skal bry seg med! Barnet mitt er fire år, og spiser vanligvis IKKE om natta. For et par uker siden våknet han og var kjempesulten, gråt etter mat selv om han hadde spist helt vanlig den dagen. Og tenk, da fikk han et knekkebrød og et glass melk før han la seg igjen! Har aldri du våknet og vært sulten om natten, selv om det kanskje ikke er en fast rutine du har?

Skrevet

Nå er ungen forkjølet og ikke helt i slaget, så snurp igjen du din fjert! :P

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...