Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 21 mnd som er verdens herligste, men slitt en del med søvn. Nå som han endelig har begynt å sove har jeg fått så lyst på baby, en liten lillebror eller lillseøster til han, men så var det der med når det passer å få nr 2 da. Planen er jo å bli student fra høsten av, noe man ikke får svar på før 20.juli, jeg tenker som så at får jeg skoleplass er det bare å kjøre på, hvis ikke blir jeg så gammel student om jeg skal bli gravid, hjemme et år for så å bli student... (29 år)

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, bare noen babysyke tanker en lørdagsmorgen, + en venninne fikk baby i går. kan det være årsaken hehe.

Ha en fin dag dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt naturlig å være babysyk nå som din sønn ikke lenger er en bitteliten baby. Det er veldig forskjellig hva folk mener er fint mellomrom mellom barna, men selv mener jeg 2-4 års mellomrom er perfekt. Jeg er selv gravid med nr.2 nå, og mellom mine blir det da 2 år og 4 mnd :)

Skrevet

Skjønner deg veldig godt jeg også. Jenta mi er 21 mnd og lillebror er 7,5 uker. Men kjenner at jeg gleder meg ved tanken på å en gang skulle å gravid og få baby igjen..hehe. Hvis ikke mannen ombestemmer seg da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...