Gå til innhold

Er så lei av sutring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har verdens herligste lille jente på 1,5 år, men den siste mnd sutres det heeele tiden. Jeg husker nesten ikke hvordan stemmen hennes var uten det klagende tonefallet.

At er galt, i alle fall alt mamma gjør. Alle andre opplever henne som en sol. Barnehage, barnevakten vi hadde her forleden, besteforeldre osv. Hun er en liten solstråle, også så grei å ha med å gjøre! Så kommer mamma da.. og sutringen er i gang. Jeg får nesten helt følelsen av at jeg er en dårlig mor jeg, siden hun slutter å sutre så snart noen andre er i nærheten (eller, pappaen får også være med i sutrekoret)

Er dette en tidlig trassalder eller? Flere med lik erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UUUÆÆÆÆÆÆH......!

Skrevet

Å, nei, ikke du også :/

Skrevet

jepp og det er helt nooormalt :)

gi trassen en velkomsthilsen for å si det slik. ungen er i en utviklingsfase nå :)

søk google på "trass baby" da får du opp masse info ;)

Skrevet

Samme her, men mitt barn er bare 7 mnd...

Hun syter så fort hun må sitte alene og leke. Får ikke gjort noenting...

Aaaaaaaaaaah!

Skrevet

Da er det vel bare å holde ut :) Håper det skal gå litt i bølgedaler frem mot treårsaldeen i alle fall, for å ha det slik som dette i 1,5 år til ser jeg ikke helt lyst på.

Jeg forsøker å finne på kjekke ting med henne, og det funker jo det - i et minutt av gangen. Så får hun ikke tak i det hun vil - KRISE, når hun får det til er hun blid som en sol igjen. Men så faller hun på knærne - KRISE.. og slik går nu dagan.

Det kunne jo definitivt vært verre..

HI

Skrevet

Ja, bare at min unge er 7 mnd. Mye sutring hvis jeg ikke gir oppmerksomhet eller leker med henne hele tiden. Så lenge hun får oppmerksomhet er hun stort sett blid som en sol. Men det er slitsomt å konstant gå rundt å gi oppmerksomhet. Ikke en liten pause å få.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...