Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 29. mai 2010 #1 Del Skrevet 29. mai 2010 Livsteign fra meg... Hvordan går det Tøysekroppen og dere andre? her er lille sprell ivrig til å sparke for tiden...endelig...ser spark på utsiden av magen nå...utrolig... skal til jordmor mandag...hva bør jeg spørre om? Det er nesten så jeg tror jeg er gravid og kanskje dette skal gå bra....gleden sitter litt langt inne enda...historien bak dette svangerskapet er nok tyngre enn jeg var klar over... men for hver dag er jeg litt mer optimist :-) UL om tre uker... håper dere koser dere alle sammen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141910868-hvordan-g%C3%A5r-det-med-alle-sammen/
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 29. mai 2010 #2 Del Skrevet 29. mai 2010 hei på deg!!)) godt å høre far deg igjen...leenge siden nå...er innom hver dag men er mest på 2 trim hvis jeg har skrevet noe....litt på barnevogndebatten og sånt... men ser alltid etter deg;) her er det også liv i leiren og det er så deilig!! kjenner det godt nå både på utsiden og innsiden...i morges lå vi lenge i sengen og strøk på magen og ventet i spenning...myye liv på morgenen...og det dultet og beveget seg masse:)) helt utrolig at vi er kommet hit altså..... engster meg innimellom jeg o¨gså og blir bekymret over den minste lille vondte jeg måtte få men det går vel så greit med psyken som det kan gå nå tenker jeg.....angsten vil nok ikke forsvinne heeelt før lile skatten er kommet ut til oss frisk og hel.... ul neste mandag så er alt bra da senker jeg skuldrene enda litt til og tilater meg selv og baare glede meg og tro at dette faktisk er sant nå) men må knipe meg i armen til tider ja....føler meg som verdens heldigste og føler så utrolig me de som er på ass befruktning enda... det blir bra dette her nå nurket:Dhar du noe følelse på om det er en gutt eller jente i magen da?:)jeg har følt gutt hele veien men de siste ukene har mage følelsen blitt mer og mer defus og symptoer som forandere seg har nok mye av skylden tror jeg.....en del halsbrann,veeldig ømme diiigre meloner,og synarela hår igjen:)vel...ikke fullt så ille men ille ok til at tanken slo meg.....holder det;) god klem fra meg til deg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141910868-hvordan-g%C3%A5r-det-med-alle-sammen/#findComment-141911545
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 29. mai 2010 #3 Del Skrevet 29. mai 2010 Koselig å høre fra dere igjen. Tenk at dere har kommet så langt at dere kjenner liv og tom utenpå da Nurket Her er det litt i underkant av 6 uker igjen til termin og jeg føler at jeg skal eksplodere og har hatt den følelsen en stund nå. Magen er så hard og har vært det egentlig over halve svangerskapet. Men har jo etterhvert fått litt forklaring på hvorfor. Jeg har ganske mye fostervann, heldigvis innenfor normalen, men helt i øvre grense. Jeg sliter fortsatt veldig med fordøyelsen og matinntak, men nå er det jo heldigvis ikke så veldig lenge igjen da til vi skal få hilse ordentlig på veslegutt Bekkenplagene klarer jeg jo heldigvis å holde i sjakk med at jeg er flink til ikke å overdrive, samt at jeg går til naprapat og får behandling jevnlig. Storesøster koser masse med magen og er veldig opptatt av baby'n. Hun har lært seg navne hans og vet utmerket godt hvor han er. Prøver å forberede henne på at han vil gråte mye når han kommer ut osv. Men hun var jo helt utrolig her for et par uker siden. Jeg har jo fortalt henne at hun kom ut av magen til mamma gjennom "keisersnittarret mitt". Plutselig peker hun på arret og sier "M... komme ut". Jenta er 2 år og har klart å konkludere at han skal komme ut samme plassen som henne. Har jo sagt at han kommer ut av magen til mamma etterhvert, men aldri nevnt noe om at han skal ut der Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141910868-hvordan-g%C3%A5r-det-med-alle-sammen/#findComment-141911990
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 30. mai 2010 Oj...så langt du har kommet BC...utrolig... ja det er rart...når jeg sitter bøyd over PCen kjenner jeg noen som sparker meg i magen...veldig rart... Har slitt litt med psyken og vært veldig redd....men det går litt opp og ned. Jordmora sa jeg bare skulle slappe av og ta det med ro...med slik historie kan man ikke styre følelsene... Ellers er iikke kvalmen riktig så ille enda...men den har vært grusom i 10 uker...puppene litt større og vondere...og kynnere har komet for fullt... men å kjenne liv i magen er ikke mindre enn et mirakel... Nå leker vi oss litt med namn...skummelt men morsomt også... :-D Kos dere damer...utrolig at vi får oppleve dette :-D Og T....jeg har trodd jente...mye rart denne gangen bl.a. hårtap...kvalme...kviser osv...det hadde jeg ikke sist... De sier at de som blør, som du, får jenter :-D Ikke så nøye med egentlig...jeg vil ha en frisk og fin liten baby jeg!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141910868-hvordan-g%C3%A5r-det-med-alle-sammen/#findComment-141914461
tromsøjenta Skrevet 30. mai 2010 #5 Del Skrevet 30. mai 2010 Heia! Her oppe i nord går det strålende! På dagtid er jeg i bedre form enn jeg har vært siden begynnelsen av oktober (før kvalmen satte inn...). Er 38 uker i morgen:-) Kvalmen er helt overkommelig. Kjenner til og med sult hver dag:-) Blir sliten i ryggen dersom jeg er oppreist hele dagen og har fortsatt mye kynnere. Men det er plager som liksom hører med på dette tidspunktet. Nettene er slitsomme. Gledegruer meg til å legge meg hver kveld. Gleder meg fordi jeg er trøtt og sliten. Gruer meg fordi jeg har mye vondter om natta. Våkner ca 10 ganger hver natt pga smerter og kynnere. Kan bare ligge på sidene og da får jeg vondt i hoftene, lårene og magen. Har en spiss mage som liksom synker ned mot den siden jeg ligger på og da blir det vondt (pga strekk?) på motsatt side... Har hatt litt vann i kroppen de siste dagene, men det er ikke spesielt plagsomt. Det meste er klart til babyen. Mannen skal vaske vognbagen i dag (fått brukt vogn) og jeg skal pakke fødebagen. Det er vel på tide, hihi! De siste par ukene har vært rimelig aktive. Har gjort unna husvask, er i gang med et par syprosjekter, hatt besøk av en venninne med baby i to døgn, vært på kino, båtturer, bytur og resturant. Både bytur, den ene båtturen og resturant var i går, så var rimelig slitennår natta kom... Vi gleder oss masse til lille Gullet kommer ut. Er spent på hvordan tilværelsen blir da:-) Ang kjønn: Jeg har hatt en del blødninger i svangerskapet og vi venter en gutt, så det med blødninger og jente trenger ikke å stemme. Jeg har følt meg ganske varm den siste tiden. Akupunktøren min sa at det var fordi jeg bærer på en gutt (tror ikke hun visste kjønnet fra før). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141910868-hvordan-g%C3%A5r-det-med-alle-sammen/#findComment-141915036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå