Gjest Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Jeg bruker Lancome hypnose drama og er kjempefornøyd! Slet leeenge med å finne en mascara jeg likte.. Har ganske lange øyevipper så var ute etter en med volum fremfor forlengende effekt. Tror jeg skal holde meg til denne nå, den beste jeg har prøvd så langt
ALIICE Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Max factor false lash effeckt, er bare helt fantastisk. Har brukt de aller fleste merkene, Dior, Lancome, Cliniqe, Loreal..Osv. Men de kan ikke måle seg med Max factor.
LadyLuck & Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 bruker gosh sin.. helt grei (fikk den gratis via vita kampanjen), foretrekker de med gummi børste, da de er letter å rengjøre... Brukte nivea før, og var kjempefornøyd
Gjest thricane Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 jeg brukte diorshow tidligere. det er den beste mascaraen jeg har brukt. desverre fikk jeg en betennelse på øynene som resulterte i at jeg ble overfølsom på enkelte sminkeprodukter. så nå bruker jeg clinique, den er helt grei.
Lemonia Skrevet 29. mai 2010 #7 Skrevet 29. mai 2010 YSL Faux Cils, den absolutt beste volummascaraen. Eneste minus er at den ikke varer så lenge som mange andre (tørker fort), men det lever jeg fint med.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 29. mai 2010 #8 Skrevet 29. mai 2010 Samme som Lemonia, YSL! Den er perfekt, og det aller beste; den separerer vippene godt, det kan nesten ingen annen maskara briefe med Jeg hadde hypnose drama før denne, ser den også var nevnt over her- og den var et helvete å legge uten at den klumpa seg eller klaset vippene sammen, helt grusom synes jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå