Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Er det flere så "store" som gjør det? Skal man bytte eller er det OK med denne?
Lille skatt og lillesøster Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Min på 20 mnd har fått dilla på babygrøt etter en periode det bare gikk i brød. Babygrøt er fullverdig mat, så det er ingen grunn til å slutte. Den er dessuten tilsatt jern, noe som er bra hvis de ikke er så glad i middag/ kjøtt.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Min har likt det hele veien, men ikke så glad i middagsmat nei.. Men det var jo gode nyheter da!! Hun er litt småspist sånn ila dagen, men de 2 grøtposjonene temmelig voksne Så har vært veldig glad for at hun syntes det er så topp.. Tusen takk for svar!!
Gullblomst Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Ja min på 18 mnd spiser også Nestles grøt til frokost og kvelds. Han elsker grøt og spiser grei all annen mat også. Ser ingen grunn til ikke fortsette en stund til med det
pusekvinne Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Det går jo an å prøve havregrøt..litt billigere:)
Trollemor75 Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Vår gutt (16 mndr) spiser babygrøt, havregrøt eller frokostblanding (Wheetabix) om morgenen fordi han drikker ellers veldig lite mel på dagtid. Det kjipe er at det tar litt lenger tid fordi vi må gi han med skje (ellers blir det for mye gris å rydde før jeg går på jobb), men det hindrer også at han får så mye brød hver dag. Vi har tenkt å fortsette sånt, men jeg må utvide frokostblanding repertoaret litt.
husmus &2 Skrevet 13. juni 2010 #7 Skrevet 13. juni 2010 Vi gjør det her og. Han er ganske brødlei, men grøten går fortsatt ned på høykant. Han er 20 mnd.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #8 Skrevet 13. juni 2010 Her har vi havregrøt til frokost. Bjørns lettkokte havegryn, skal koke i to minutter ;-) Selv liker jeg det bedre enn ferdigprodukter. Han spiser det faktisk rent, mens jeg har litt syltetøy på.
beibis Skrevet 15. juni 2010 #9 Skrevet 15. juni 2010 Samme her. Går fortsatt i Nestle grøt. Blir Havregrøt innimellom men hun foretrekker barnegrøten.
Lemonia Skrevet 15. juni 2010 #10 Skrevet 15. juni 2010 Gutten min 18 mnd spiser grøt til kveldsmat. Vil ikke kalle det babygrøt da, for han spiser den 1,5 års-grøten fra Småfolk. Synes det er greit at han får i seg litt mer variert mat enn brødskiver til alle måltider utenom middag som de fleste andre får.
Ceekey Skrevet 17. juni 2010 #11 Skrevet 17. juni 2010 Gutten min på 17 mnd spise havregrøt med banan til frokost og 1.5års grøten til småfolk om kvelden. Har tenkt å fortsette med dette så lenge han er intressert!
Hikken Skrevet 17. juni 2010 #12 Skrevet 17. juni 2010 Leah er 23 mnd og spiser det til kveldsmat hver dag ) Har prøvd å bytte ut med havregrøt, men det kunne vi bare drite i ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå