Gå til innhold

Veldig opptatt av penisen sin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 2 1/2 år er veldig opptatt av penisen sin. Han drar i den og leker. Jeg vet det er normalt at de synes det er spennende, men hvor mye er greit?Jeg vil jo ikke gjøre det til noe ekkelt og fysj, men jeg vil jo heller ikke at han skal bli for ivrig. Andre med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge han ikke gjør det ute blandt folk etc er det helt greit, og en del av selvoppdagelsen

har en tre åring som styrer på på samme måte om dagen..

Helt greit for meg at han finner ut om seg selv, bare han ikke gjør det i bhg etc...

Skrevet

Tror ikke han gjør det i barnehagen. De har ikke kommentert noe på det. Her hjemme er det når vi skifter bleie at den er mest interessant.

Skrevet

her og er dei veldig opptekne av penisen sin....både han på 3 og han på 2....men er kun når me skifter bleie....

,

Skrevet

Er veldig opptatt her også, både han på 2 og lillebror på 9 mnd. Men det er kun når vi skifter bleie eller er i badekaret de har "tilgang" så da begrenser det seg.

Ellers så syns jeg egentlig at de skal få leke så mye de vil med den jeg, syns de er for unge til å få begrensinger på det enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...