Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 har så lyst å kjøpe stor seng til to åringen. Men problemet er at tre åringen er så fæl å klatre ned fra sin (halv høy sng) og inn på mitt rom.. bærer han inn igjenn når jeg hører han.. Men orker ikke styre på sånn med to stk.. Redd de bare vil drive å vekke hverandre.. Forslag??? Prøvd allt ed treåringen.. Sovner i sin egen seng, men våkner etter ca 1t og går inn min seng
Anettemor82 Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Da har jeg dessverre ingen råd til deg for vi gjorde det samme med vår da han var 1 1/2 år og det var fordi vi ventet en til og ville ikke kjøpe en til sprinkelseng. Det hender at han kommer ut men det er før han sovner og da legger vi han bare inn igjen Har han sovnet så kommer han ikke før 7 neste morgen. Kanskje 2 åringen din er annerledes enn 3 åringen og at det går bedre med h*n
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Ikke greit dette når de går ut fra sengen sin og inn til oss, men prøv å vær konsekvent på at de skal sove i sin egen seng. Jeg har 2 jenter på 5 & 2 år, den minste fikk stor seng like før hun ble 2, da hun klarte å klatre ut av den. Kjøpte en sånn vokse seng på Ikea, så den er ikke så stor å høy, kjempe fornøyd med den. Vår største kommer sjelden inn til oss på natta, men den minste har våknet hver natt og vil inn til oss. Hun hopper ikke ut av senga, men roper på oss ....... Prøver å godt jeg kan å få henne til å sove i sin egen seng, men ikke alltid det går, men det har blitt bedre heldigvis. Er veldig konsekvent på at hun skal sove i sin egen seng, men av og til husker jeg rett og slett ikke at jeg har hentet henne på natta når hun har ropt på meg ........ Vå får håpe det blir bedre med tiden, ønsker deg lykke til
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Hvorfor kjøpe stor seng hvis 2 åringen holder seg i springelsengen. Her skal min 2 år få ligge i sprinkelseng så lenge det går. Når han begynner å klatre over, kan vi kjøpe ny seng. Ene bonusdatteren min lå vel i sprinkelseng til hun var 3, hun klatret aldri over, men da tenkte vi at hun fortjente stor seng. :-D Det holder vel med en som flyr oppe om natta vil jeg tro...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 han holder seg i den.. men hver kveld går han til storebrorens seng å vil opp i den fremfor sprinkelsenga. Får så vondt av ham. føler jeg putter ham i bur (gr sprinklene) HI
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Skjønner... ja det kan jo hende han sover godt i stor seng, er jo ikke alle som er nattevandrere. Min lille ser ut som han koser seg i sprinkelsengen. har to storesøstre med vanlige senger, men virker ikke som han tenker noe over det. Men er jo liten alderforskjell mellom dine og skjønner hva du mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå