Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Det er en som betyr ganske mye for meg og som jeg prater veldig mye med. Han skulle reise bort å treffe venner i helgen, i den byen han studerte tidligere. Han er veldig glad for at vi har kontakt og han skriver\ringer til meg flere ganger daglig. Jeg har ikke sendt noen sms i dag, og ikke hørt fra ham siden ettermiddagen. Plutselig får jeg en mld hvor han skriver at han i alt stresset glemte tlf på jobben og at han derfor måtte sende meg melding fra nettet, men han så ikke hva jeg svarte. Nummeret hans og navnet hans kommer opp på min tlf. Hadde dere trodd på denne historien??
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Ja, absolutt! Har gjort det selv når tlf min var tom for strøm. Logger inn på nettsiden min der jeg har telefonabonnement, og kan sende x antall gratis meldinger i mnd. 30 tror jeg. Men jeg må jo ha telefonen min på for å se hvilke svar jeg får. Men ja, man kan bruke denne typen melding til å si at man har glemt mobilen på jobben. Hvorfor skal du tvile sånn? Hva skulle han oppnå ved å lyve om det?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Ok. Jeg har aldri glemt min tlf slik selv. Han sender mld mange ganger hver dag, så kan ikke skjønne at han glemte den da? Og hvordan har han funnet frem til de vennnene sine han skulle ta fly til? Vet ikke, jeg er skeptisk av natur. Min tanke er at han kanskje treffer en annen dame, og at det da er lite beleielig å få mld av meg. Selv om jeg ikke er typen som sender sms i hytt og gevær. Men, har som sagt snakket sammen på tlf hver dag i en mnd.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Jepp, det er akkurat som anonym 00:21 sier. Jeg kan også sende x antall meldinger gratis fra nettsiden der jeg har abonnement. Men svaret får han ikke sett uten å ha tlf sin i nærheten nei.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Altså, er dere venner eller dater dere...? Høres jo litt paranoid ut, hvorfor lure deg om evnt dame, om dere bare er venner?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 Jeg har gjort akkurat det der maaange ganger, så det hadde jeg trodd på ja. Du er alt for skeptisk HI, gi nå mannen litt cred! Han sier jo til og med fra om at han har glemt mobilen sin, sånn at du ikke skal begynne å lure når du ikke får svar fra han :-)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 Komplisert, men mer enn venner... For en stund siden, helt i "starten" så var han også på besøk hos venner en helg, og da var det sånn at vi snakkes på søndag liksom. Jeg er skeptisk fordi jeg har hørt slike historier som røvehistorier tidligere.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #8 Skrevet 28. mai 2010 Jeg hadde absolutt trodd på det. Du kan f.eks. ikke svare på en Skype melding.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #9 Skrevet 29. mai 2010 Når du sender f.eks. fra telefonkatalogen.no så kommer det til mottaker som en ordentlig melding. Jeg sender mange slike sms-er fra nettet siden det er 5 stk gratis hver dag. Jeg har også preserte å glemme kofferten min da jeg reiste en gang, så fort gjort å glemme igjen en liten mobil. Så ja, historien er troverdig. Ikke bruk helga di på å spekulere, bare vent til hvordan det er når helgen er ferdig.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #10 Skrevet 29. mai 2010 Jeg har chess og kan også sende 25 stk gratise meldinger fra nettsiden min hos de. Jeg ville trodd på det. Ser ingen grunn til å ikke gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #11 Skrevet 29. mai 2010 Gud så skeptisk Han har godt til bryderiet og få sende deg meld fra nettet og du stoler ikke på ham...hehe..forhold og kjærligheten skal jaggu ikke være lett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå