Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 fint hvis dere kan forklare grunnen. jeg er vet at jeg er naiv, men vet ikke helt om jeg skal se det som en positiv egenskap eller ikke....
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Trodde det stod nav jeg. Da hadde det definitivt vært negativt;-))
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Jeg tenker det er negativt, man er litt barnslig, dum og lettlurt.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Kan være begge deler. Om du er sammen med en drittsekk som er jævlig mot deg, men du bare unnskylder han og tror alt vil gå over og bli bedre, er du naiv på en negativ måte. Positive måter, tja, vet ikke jeg... kanskje livsnytere som er positiv til alt og tror alt er fryd og gammen. Er jo positivt i den forstand at personen er lykkelig da.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Barnslig trenger man ikke å være:) Jeg kan være litt naiv til tider. Går 5 på til stadighet med vennene mine som finner det for godt å "skrøne litt i meg" Ser ikke på det som så v eldig negativt, men er en veldig naiv, så er vel det ikke bra. Heller litt naiv enn litt for kynisk;)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 naivt er definitivt et negativt begrep! Symboliserer dum, godtroende, lettlurt, korttenkt osv. Det må understrekes at det er forskjell på å være naiv og å gjøre en naiv ting... Alle kan være korttenkte eller godtroende en gang iblant uten å være naiv.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 Kommer an på hvor naiviteten ligger. Mye naivitet er søtt men annet er direkte farlig.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #8 Skrevet 28. mai 2010 innrømme at jeg er livsnyter og tar ting som det kommer, men problemet mitt er at hvordan skal jeg klare å ikke være naiv???? jeg er lett lurt og liker tro godt om menneske inntil det motsatt er bevis, men hvis jeg ikke er naiv, så blir jeg helt det motsatte.... da er jeg vel skeptisk og tør ikke åpner meg... er det noen snille mennesker der som kan hjelper meg å finne balanse??? ps. jeg er ikke sammen med en drittsekk. hilsen hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå