bondeknøl Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Noen som har lyst på en råtøff familiebil???? Jaja, nå ligger hvertfall bilen vår ute til salg... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22547889
Monajenten Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Hadde jeg bare hatt pengene...den var kjempefin! Og for en drøm av et baggasjerom:-o Hvorfor skal dere selge den?
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Den er dessverre meget liten i bagasjerommet. Volvo V50 går i den lille klassen st.v. Ikke en gunstig familiebil, om man trenger litt plass. En bagvogn og vogna er full...så sant man ikke har minibagvogn som ungen vokser ut av ved 3-4mnd da... Nei...for 255.000kronasjer får man langt finere og "smartere" bil. Men jeg liker volvo da, og bilen er pen å se på, synd dere må selge så kort tid etter dere har kjøpt den...aldri noe morro. Lykke til med salget! Er jo trossalt en populær bil, tipper den ryker fort jeg (tidligere bilselger;))
bondeknøl Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2010 Selger for å få en billigere bil. Kjempefin for de som har nok med penger hehe.. Ja, den er ikke KJEMPESTOR i bagasjen.. får inn simo kombi vogna vår, men ikke stort mer, men helt grei og har fungert fint her Så fin bil for de som ikke har veldig mange barn og for de som vil ha en finere og tøffere familiebil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå