anrufus Skrevet 28. mai 2010 #1 Del Skrevet 28. mai 2010 Syns alle skal de kjente merkene og alle tester er kun retta mot de , jeg har kjøpt vogner rimlig og har vært kjempefornøys, venter nå på en Tako duo vogn fra Swekidz.se ( tvillingvogn) og betalte kanpt 3000kr for den inlk softbagger,regntrekk osv, ser kjempebra ut , fått bra kundebehandling og garantier skriftlig. Vognen leveres på døren. Men finner ikke en test ang den. Bestillte også bilstoler rimlig , kiddy til spebarn , e rosa og en blå (venter en gutt og ei jente) på barnesete.no Dekom raskt og ser knallfine ut og solide , men betalte 2500kr inkl frakt for begge Best i test i tyske naf , men ingen har testa de her i norge , kun de kjente merkene der også. Jeg har ikke kjempegod råd , men vil gjerne ha nye ting og må ha to av alt så syns dette har vært gode kjøp. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141910267-m%C3%A5-det-v%C3%A6re-merkevogner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
doble<3<3 Skrevet 29. mai 2010 #2 Del Skrevet 29. mai 2010 Nei, for min del må det ikke være merkevogner.. Det viktigste for meg var at det var en liten vogn i bilen, lett å trille og hadde en del andre egenskaper som seperate kalesjer og hardbagger (tvillingvogn og skal gjennom en hel vinter og da trenger jeg så store bagger som mulig vil jeg tro).. Så ønsket jeg håndbrems.. Og med alle disse kriteriene ble det en dyr vogn, også fordi jeg ikke har prøvetrillet noen av de ukjente merkene.. Har kjøpt en god del ting brukt til mine tvillinger, og syns det er helt greit.. Bilstoler er jeg kjempenøye på, men så reiser vi lange turer og kjører mye på motorvei her hvor jeg bor.. Derfor vil jeg ha en jeg vet har testet godt.. Nå vet jeg ingenting om dine bilstoler, men Tyskland skal jo ha gode biltester (og ikke alltid like lett å forstå seg på de norske testene heller vil jeg si).. Så lenge du er trygg på valget ditt og trives med dine babyting er det jo det som er det viktigste.. Her er det en god miks av gammelt, arvet og nytt og det har hjulpet på vår økonomi vaffal =) Lykke til med babyene (to? siden du har kjøpt tvillingvogn) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141910267-m%C3%A5-det-v%C3%A6re-merkevogner/#findComment-141910683 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #3 Del Skrevet 29. mai 2010 Best i Test i Tyskland, tror jeg de fleste i Tyskland forsøker å skryte av, så det hadde jeg aldri stolt på.. Når det gjelder bilseter kjøper vi alltid kjente merker. Når det gjelder vogn går vi etter smak og sunt fornuft, men personlig synes jeg det er best økonomi i å kjøpe en pent brukt merkesvogn som jeg kanskje får like mye igjen for når jeg selger igjen etter et år enn en ukjent vogn som man kanskje får mindre enn halvparten igjen for når man selger. Så ofte er det faktisk mest økonomisk å holde seg til "merkevognene".. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141910267-m%C3%A5-det-v%C3%A6re-merkevogner/#findComment-141912899 Del på andre sider Flere delingsvalg…
anrufus Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 30. mai 2010 Ok , joda jeg tar den , men etterlyste tester i norge av disse merkene , virker som det er kun maxicosi-brio o.l som blir testa . Kun de dyreste merkene. Men ble overasket nå pga jeg kom akkurat over en ny biltest tatt nå i mai på foreldreportalen . De var faktisk de bilsetene med i testen og gjorde det Kjempebra. Nr 3+4 etter maxicosi stolene,så da har jeg gjort et bra valg alikevel. Stolene kostet halvparten av vinneren , men lå ikke langt etter i poeng. Ble litt mere beroliget nå, vognen vet jeg er solid så da er det jo greit. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141910267-m%C3%A5-det-v%C3%A6re-merkevogner/#findComment-141914527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå