Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Hjelp trenger tips for hvordan jeg kan snu tankegangen min. Er tykk for tiden(spist for mye når jeg har hatt permisjon) Og klarer ikke gå i badetøy fordi jeg syns det er fælt for andre å se meg med den dvaske tykke kroppen min (har cellulitter ned til legga og på armene) Tenker at andre føler vemmelse ved å se på meg og det bør de skjermes for....... Syns synd på min samboer og barn som må gå sammen tykke meg....... Syns det er så fælt at jeg tenker sånn. Særlig fordi jeg ikke reagerer slik på andre tykke i badetøy, da syns jeg bare de er flotte som tørr gå i badetøy.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Jeg går ned i vekt når jeg starter å jobbe igjen, det er hjemmelivet jeg ikke takler når det gjelder spising. Gjorde det med forrige og. Men siden jeg ammer rekker jeg ikke det før sommeren. Det er snakk om 20 kg.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Tving deg selv til ikke å tenke slik. ut blir ikke akkurat bedre av det, men verre og verre. En ting som garantert vil gjøre at du føler deg bedre, er å spise små og sunne måltider, og gå tur i skog flell og mark hvis du har mulighet til det, hvis ikke kan du gå andre steder. Det hjelper!! Selv om du ikke ser resultatene med en gang og du fremdeles er overvektig, vil du føle deg mye flottere og sunn Da blir det og lettere å gå i bikini. Et godt tips er å melde seg inn på vektklubben.no Begynn å tell kalorier. Hild deg på 1600 hver dag, da går du garantert ned i vekt. du kan spise det du vil så lenge du holder deg innenfor kalorigrensen. Men det er selvsagt ewn fordel å velge sunt, for da kan du spise myyye mer. Du lærer også fort hvilke mat som er fy, dvs mat med masse kalorier som nesten ingen tenker over. F.eks en snei med hvitost er like kaloririk som en hel brødskive. Slike ting finner du ut. Ønsker deg lykke og hell og god selvtillit stå på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå