Magstar Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Jeg har har fått flere pakker nå fra Pampers som har en sterk lukt. Datteren min fikk utslett for første gang når jeg brukte disse. Jeg ringte til Pampers og klagde, mannen som svarte mente at bleiene ikke var ment for det norske markedet. Jeg oppfordrer alle som opplever dette å ringe inn til Pampers og klage. Jeg er litt skeptisk til hva de har puttet i disse bleiene. Det dumme er at Pampers har den beste passformen for babyen min så jeg tenkte prøve dem igjen (etter å testet de fleste andre bleiene på markedet).
Gjest eelis+kian Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Pampers har lotion i bleiene sine, det er sikkert det du lukter. Jeg syns også at Pampers lukter fælt, og gutten min får utslett av dem, så jeg bruker dem ikke. Her går det i Libero Up&Go og First Price-bleier.
Gjest Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 jeg er en av de som sverger til pampers sine bleier fordi de er så tynne og myke, de ser mer behagelige ut. synes faktisk at libero sine lukter verre... gullet mitt får ikke noe utslett av de, og jeg bytter relativt ofte, men skulle så gjerne ønske at de ikke hadde lotion og lignende i bleiene, de skulle vært helt fri for ulumskheter!!
mamma1980 Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 jeg syntes også pampers er topp. merker ingen lukt å ei heller utslett på babyen. er det lukt og utslett er det libero sine bleier babyen får det av i dette huset. jeg bruker også pampers da dem er myke, elastiske og tynne i forhold til libero og andre typer. men pga prisen så byttet vi til landlord da. men har pampers innimellom
Lemonia Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Vi bruker Pampers fordi de er myke og tynne og sitter bedre på gutten vår, og han har aldri vært sår. Libero er stive og fæle. Har ikke merket lukt fra noen bleier, og jeg er temmelig følsom for lukter, spesielt kjemiske (får migrene av det).
Tigerpote Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Ja, æsj, jeg har også opplevd dette i et par pakker! Jeg brukte dem da, og det gikk fint, men ekkelt var det jo. De lukter vanligvis ingenting, og Vesla har aldri hatt utslett (fikk det ikke da heller). Her bruker vi også bare Pampers i utgangspunktet, men etter at vi ble tipset om Landlord her inne, kjøper vi helst disse. Vel og merke når jeg gidder å dra på Rema;) De er faktisk helt supre, koster under 30 kr for 50 bleier, tror jeg det er. Hva mente de med at de ikke var ment for det norske markedet? Var de ment for andre land "det ikke er så farlig med" eller? Merkelig!
Gry70 Skrevet 29. mai 2010 #7 Skrevet 29. mai 2010 Jeg også syns det lukter veldig kjemisk av Pampers bleiene. Ser at de har masse motiver og farge og det slo meg at det var dette som luktet. Synes det er idiotisk å "pynte" bleier med motiver. Hadde det vært å få tak i helt hvite bleier, hadde jeg kjøpt dem både for å spare miljø og fordi det er mye finere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå