Gå til innhold

Hvordan skaffe seg bestevenninne?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

møtte min bestevenninne på bussen.

Vi satt begge med barn på omtrent samme alder på fanget. Det var en koselig 30 min busstur.

Noen dager senere var jeg på barselbesøk. Snakket med barseldamen om den kvinnen jeg hadde møtt på bussen og hvor hygelig hun var. Det viste seg at hun kjente henne og bodde like borti nabolaget. Jeg fikk telefonnummeret hennes, og så frekk som jeg var så ringte jeg henne og spurte om hun ville treffes og forklarte henne hvem jeg hadde fått nr henens fra.

Dette er snart 6 år siden, og vi snakkes nå sammen 20-90 min hver kveld på telefonen. Vi treffes 1-2 ganger i uka med eller uten barn. Vi tar vare på hverandre og stiller opp for hverandre.

Vi er langt ifra like. MEn forskjellene knytter oss sammen.

Det er vanskelig å finne en bestevenninne når man har barn og familie.. Men hvis du virkelig VIL, så finner du det du søker etter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Hvor i Oslo bor dere ? Vi bor på Linderud.. er 22 år :)

Skrevet

Hei :) Vi bor også i Oslo og fyller 25 i Juni.

Vi kunne jo ha laget et lite treff:P

Skrevet

Ullern, 26 her:-) Har mine bestevenninner i en annen kommune..

Skrevet

det synes jeg vi burde gjøre :) Jeg har ingen venninner med barn i Oslo! ønsker meg gjerne en liten omgangskrets med barn!

Skrevet

Da syns jeg vi skal gjøre det uansett hvor mange som vil være med:) Litt dumt at jeg er på ferie fram til 22.juli men dette er noe jeg vil være med på hvis det blir noe av:)

Skrevet

kikki85 Jeg er og bortreist frem til midten av juli! La oss planlegge et lite treff i slutten av juli engang etter at vi er hjemme fra ferie begge to! Om vi tar iniativet er det nok flere mødre i Oslo som henger seg på!

gjelder å finne et riktig sted å holde treffet på også :)

Skrevet

ja jeg er med på den anonym 17.35... send meg en pm så kan vi jo snakke litt mer der:)

Skrevet

Hei henger meg på her jeg :) bor også i Oslo og savner flere venner. Har mange gode venner men de bor i hjembyen min 2 timer unna, så ser ikke de så ofte.

Bor på Majorstua så ikke vanskelig for meg å komme meg rundt om i Oslo.

Skrevet

Så bra! jo fler jo bedre :)

Skrevet

Vi får prøve å holde denne tråden oppe så når vi er klare for det lager vi jo ett treff :) Hvis de fleste har facebook kan jeg jo lage en gruppe der hvis folk er intr?

Skrevet

Det er en gruppe på facebook som heter " vi som er hekta på dib" de som har lyst kan jo melde seg inn der :)

Skrevet

Vi er jo alle sikkert hekta på dib:P men vi vil ha venner!!! haha....

Skrevet

Hehe ja, kanskje best å lage en egen lukket gruppe. Så ikke alle ser hvor desperate vi er..hehe..

Skrevet

Jeg kan lage en gruppe og sende link til dere?

Skrevet

Da blir jeg også gjerne med om gruppen er lukket :)

Om jeg ikke er for gammel.hihi

Sender pm til deg kikki ;)

Skrevet

Jeg henger meg på denne.

Er 26 år, har en datter , bor i nordstrand bydel. Synes det er utrolig vanskelig å bli kjent med folk her i byen, selv om jeg har bodd her i snart 6 år!

Skrevet

Da lager jeg en lukke gruppe i kveld og så for de av dere som har lyst til å bli med sende meg en pm :) dette blir bra :)

Skrevet

Da er gruppa laget : Vårt liv kan ikke være fullkomment uten venner.

På facebook

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...