Gå til innhold

Pupper og bikini

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere er finest på

små pupper

silikon pupper

svære mugger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva spør du om, hva som er finest av alternativene eller hvilke bikinier ssom passer til hva?

Skrevet

hva som passer til hva

HI

Skrevet

Små pupper : trekantbikini med tynne halterneckstropper

silikonpupper: pushupbikini men stropper eller halterneck

Svære mugger: Stor bikini med god støtte og brede stropper. som en bh....

Skrevet

Noe som støtter og er passelig, at det hverken tyter ut eller blir gjemt i cup'en. Driter egentlig i hva andre har på seg. Jeg har sånn passelig store, og det viktigste for meg er at det er behagelig, nøytrale farger, og at jeg føler meg vel.

Det som derimot ikke er fint, er for små cup'er eller for stramt rundt, det er hverken fint eller behagelig. Man finner vel push-up også i bikinitopper, om man har lyst på litt ekstra - bader man i kaldt vann har jo brystene en tendens til å krympe litt.

Skrevet

Er det seriøst mange som selv har/kjenner folk som har, silikonpupper...???!

Skrevet

Det begynner vel å bli ganske vanlig, ja.

Skrevet

Jepp, jeg har, og kjenner 3 andre som jeg vet har. Sikkert fler jeg kjenner som har også, uten at de har sagt noe. Er jo ikke sånn at folk legger inn svære ballonger heller.

Skrevet

Men hvorfor? Syns det er en skremmende utvikling, hvis dette blir helt normalt..

Snakker ikke om de som virkelig trenger det altså, og mener ikke mobbe noen, syns bare det er trist når mange føler de må gjøre noe så drastisk.

Og hva koster det egentlig?

Skrevet

Jeg kjenner ingen med silikonbryster, men 3 stykker som synes de har for store, og gjerne vil forminske de. Varierer vel en del hvor man bor tror jeg.

Skrevet

Det koster fra 28.000-32.000..

Selv har jeg gjort det to ganger. Er man ikke fornøyd, så hvorfor ikke gjøre noe med det? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...