Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Hva syns dere er finest på små pupper silikon pupper svære mugger
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Hva spør du om, hva som er finest av alternativene eller hvilke bikinier ssom passer til hva?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Små pupper : trekantbikini med tynne halterneckstropper silikonpupper: pushupbikini men stropper eller halterneck Svære mugger: Stor bikini med god støtte og brede stropper. som en bh....
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Noe som støtter og er passelig, at det hverken tyter ut eller blir gjemt i cup'en. Driter egentlig i hva andre har på seg. Jeg har sånn passelig store, og det viktigste for meg er at det er behagelig, nøytrale farger, og at jeg føler meg vel. Det som derimot ikke er fint, er for små cup'er eller for stramt rundt, det er hverken fint eller behagelig. Man finner vel push-up også i bikinitopper, om man har lyst på litt ekstra - bader man i kaldt vann har jo brystene en tendens til å krympe litt.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 Er det seriøst mange som selv har/kjenner folk som har, silikonpupper...???!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #8 Skrevet 28. mai 2010 Jepp, jeg har, og kjenner 3 andre som jeg vet har. Sikkert fler jeg kjenner som har også, uten at de har sagt noe. Er jo ikke sånn at folk legger inn svære ballonger heller.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #9 Skrevet 28. mai 2010 Men hvorfor? Syns det er en skremmende utvikling, hvis dette blir helt normalt.. Snakker ikke om de som virkelig trenger det altså, og mener ikke mobbe noen, syns bare det er trist når mange føler de må gjøre noe så drastisk. Og hva koster det egentlig?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #10 Skrevet 28. mai 2010 Jeg kjenner ingen med silikonbryster, men 3 stykker som synes de har for store, og gjerne vil forminske de. Varierer vel en del hvor man bor tror jeg.
Hopptetussa90 Skrevet 28. mai 2010 #11 Skrevet 28. mai 2010 Det koster fra 28.000-32.000.. Selv har jeg gjort det to ganger. Er man ikke fornøyd, så hvorfor ikke gjøre noe med det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå