Gå til innhold

Hei :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 28 år å jeg er ny her inne, jeg og min samboer er i gang med å prøve å bli gravid. :-)

hadde vært litt moro å treffe noen andre i samme situasjon er inne, snakket sammen,blitt venner å holdt hverandre med selskap under denne hærlige og spennende tiden. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halloen og velkommen :):)

Jeg er 27 år og er i 4 Prøveperiode etter en BO i februar..

Har dere barn fra før ? Det har ikke vi. Er midt i Eggeløsningtiden nå så vi får se om det funker denne gangen :) Er innstilt på at det ikke klaffer før sensommeren eller til høsten..

Hvor i landet er du fra? Jeg er ifra Lofoten jeg:)

Skrevet

Hei hei.

vi har heller ikke barn fra før, dette blir vår første å vi gleder oss :-)

Er faktisk midt i eggløsnings perioden selv, så vi krysser fingrene.

Jeg holder til i Larvik jeg da.

Skrevet

Hei! Jeg er 27 (straks 28). Ble prøvere i fjor september, mistet i sa i desember. Har ingen barn fra før.

Må nok innrømme at jeg er over den store spenningsfasen jeg hadde i begynnelsen,( men er en testoman med stor S!!! ) Skulle helst blitt gravid i går ;) Men jeg gir ikke opp!! Det skal nok bli vår tur innen nær fremtid!!

Skrevet

Joda tester jeg også.unnskylder meg med at jeg må vite når el tar sted pga jeg må vite når jeg skal begynne og at wildyam...Har lyst og la hele prosessen ta si egen tid og la den skure og gå som den vil men det er jo ikke så enkelt da... Men tror det er enkelt denne pp siden gubben er borte og jeg fikk positiv El test ikveld og jeg fikk meg en runde igårkveld og han blir borte til søndagskveld..Tiden vil vise men jeg toro ikke det slår til denne pp :-(

Skrevet

Ikke mist håpet. Det er bedre å hoppe i høye før el enn etter. De har sikkert svømt opp å gjemt seg godt og venter spent på egget :) Eller kanskje du har sein el og alt klaffer på søndagskvelden. Det er jo lov å håpe :):)

Jeg fikk positiv el test i e.m, men er usikker på om vi skal vente og spare opp soldater til i morgen. For el kommer vel 12- 36 timer etter positiv test og egget kan leve opptil 24 timer.

Huff... avanserte greier dette :( Man skal jo slappe av og ikke stresse, men jeg syns det er vanskelig. Bare glad for jeg har en tålmodig og forståelsesfull mann :)

Skrevet

Ja der er jeg avslappet..men det vil vise seg om jeg holder den avslappingen når det nærmer seg ikm..

Skal teste senere idag og se om eltesten er postiv enda..

Det er den neppe,men jeg skal hive meg på wild yam imorgen eller tirsdag..alt etter om jeg får positiv eltest idag..Det er vel ca to dager etter el man skal begynne me wild yam?

Hvor er du fra Håp2011

Skrevet

Tester du etter EL tinkasol?Har du elsmerter ?

Skrevet

Hei Tinkasol

Ønsker deg masse lykke til. Jeg var 27/28 år da jeg fikk førstemann, bra alder det ,-) Nå er jeg 35 i og i gang med prøving på nr. 3. Om vi får klaff på likt, og du velger å føde i Skien, sees vi vel der om en sånn ca 9 mnd, he he. Jeg holder til i Telemark.

Lykke til på veien ,-)

Skrevet

Ja det er vel 2-3 dager etter el man skal starte med wild yam.

Kanskje jeg skulle prøve det igjen.. har liggende klart til bruk.

Er fra vesterålen jeg da :)

Skrevet

Gjett om jeg er nervøs nå, har fått time hos lege Fredag kl13.20

I det siste har jeg hatt smerter nederst i magen der eggstokkene sitter, ble bare mer å mer nervøs å bestemte meg for å få en legetime, men det var ikke noe ledig før på fredag. Håper virkelig ikke noe er galt med eggstokkene mine,:,-( er så redd

Skrevet

Jeg er også ny her inne :-) jeg om min samboer er inne i 3 PP. Fikk desverre mensen for et par dager siden så får bare prøve igjen denne månden.

Skrevet

Vi er vel i 4 PP nå,, Jeg har 2 fra tidl forhold, men min samboer har ingen..

Så det er spennende tider ja,, Skulle selvsagt blitt gravid i går !!!

Buskerud her :))

Skrevet

Hei, jeg er også ny her inne :)

er 25 år og vi har akkurat satt igang med prøving. Er bare 5 dpo, så det er med skrekkblandet fryd jeg teller dager til jeg kan prøve å ta en test.

Har ingen barn fra før.

Er nordlending som har rømt til tigerstaden! :) flere fra oslo området her?

Skrevet

Tinkasol...

Håper og krysser fingre for at det går bra på fredag, og at alt er vel med eggstokkene dine.

Skrevet

Takk for det.:-) Min søster spurte meg om jeg kunne være gravid, men jeg vet at det ikke er det for jeg har hatt mensen i mellom tia og tegativ graviditetstest..

Skrevet

Hei, er relativt ny her inne jeg også :)

Jeg er snart 27 år, har ingen barn fra før, og er nå i 3pp. Holder til i Kongsberg området.

Er absolutt en av de som skulle ønske jeg var gravid i går, men har innsett at det er like greitt å smøre seg med tålmodighet :)

Skrevet

Hei hei Sensai :) Ja de sier at tålmodighet er en dyd.

Min begynner å bli noe tynnslitt etter mange mnd med prøving. Håper inderlig at det skjer noe snart :)

Lykke til med prøving og tålmodighet! ;)

Skrevet

Vi får satse på at våryrheten slår ordentlig til og gjør at det klaffer for oss alle :) Det er ikke så lett å møte nederlaget måned etter måned, spesielt ikke når det nå går mange gravide rundt og strutter med sin flotte mage. Man blir litt misunnelig :)

Men lykke til fremover med prøving du også, Håp2011 :) Så skal vi se at spirer til slutt.

Skrevet

Alt vel med både eggstokker å livmor :-D så det var bare å fortsette å prøve. Letta nå ja. Håper det klaffer snart, ikke bare for meg men for alle som så lenge har ønsket at dette skal skje. Jg merker nå at jeg blir så misunnelig på alle gravide damene\jentene jeg ser nå. Gleder meg så veldig til det er min tur. :-)

Skrevet

Hei. 30 år bor i stavanger. En 2 årig vakker jente fra før!

Vi sluttet på prevansjon i januar. Gravid i slutten av februar, men mistet desverre i uke 7.

Hadde da en mens. Etter SA har jeg hatt en mens ca 28 dager. Men har ikke fått noen positive el tester. Skjønner ikke det test greiene helt. Men en venninne av meg bruker vekten for å sjekke el, sier man går opp 1,5 kg når man har det?

Kjenner jeg aldri har tenkt så mye på en spire som nå, alle er jo gravide jo! Kjempe missunnelig er jeg.

Ble fort gravid med første mann og veldig kjapt da jeg mistet. Så nå er jeg sååå utolmodig!

Tror det er best å bare gjøre som vi har gjort de andre gangene.. Kose når vi har lyst til det!

Ble langt dette;)

Skrevet

Er 27 år, og har prøvd å bli gravid sida oktober 2009. Ingen barn frå før, so vi håpar vi ikkje må vente so veldig lenge før det er klaff:) Har veldig varierande syklus, og påvist endometriose, so belagar meg igrunnen på å vere i dette forumet ei stund framover, men er jo lov å håpe... :o)

Er frå vestlandet, Søre sunnmøre.

Skrevet

Det var gode nyheter Tinkasol :) Er det lov å spørre om hva de smertene du hadde kunne være? el smerter?

Skrevet

Jepp!! det er lov å håpe Tuppelura83 :)

IIøpet av sommeren SKAL det skje ;) Syns vi har ventet lenge nok!!

Skrevet

Heilt enig Håp2011! ;-) Kryssa fingrane for at neste gong kan det vere klaff.. Samboaren min blir vekke neste gong eg har eggløysing, so håpar på klaff i Juli *kryssefingra*.. Satsa på at det er finevêr då, praktisk me skjørt ;-)

Ser vi har prøvd nokelunde like lenge Håp2011, kryssa fingrane for deg også! Eller - for alle her inne rettare sagt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...