Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?counterId=205&finnkode=22557485&subMarket=FINN&UX_EL_c= Vurderer og legge inn bud!:-)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Fin planløsning, og moderne. Det er det viktigste! Det var pent og fint innredningsmessig også, bortsett fra at jeg synes det var litt maskulint for min smak. De svarte flisene på kjøkkenet, baderomsinnredningen og ellers svarte detaljer falt ikke helt i min smak, men sånt går det å gjøre noe med... Hvis derimot disse tingene falt i din smak så stiller det seg jo også annerledes. Jeg vet ikke hva annet du får for omtrentlig samme sum i omtrentlig samme område (fordi jeg ikke kjenner området) så det er litt vanskelig å si. Men, det så velstelt og koselig ut i nabolaget.. Litt tett selvfølgelig, men det kan jo bare være en fordel når man har unger også... Ser ut som det er godt skjermet uteplass ihvertfall, og hage er jo gull.. :-)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Kjempefint hus Synes ikke det er i nærheten av maskulint i det hele tatt. Håper dere får det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå