Gå til innhold

Spørreundersøkelse om pupper:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Boobielicious.

Jeg går får 1.

Og det er snart 1 år siden jeg sluttet å amme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt en og litt to.

26år

Skrevet

Jeg har slappere pupper etter endt ammeperiode enn jeg hadde før. Ammer nå, og likevel er puppene slappere enn de var FØR første fødsel/ammeperiode. Så etter endt ammeperiode denne gangen (nr 2) regner jeg med de er ENDA slappere. Størrelsen er forøvrig ganske konstant..

Altså hverken mindre eller større - men slappere. Delvis nr 2.. ;)

Skrevet

Du burde nok ha med tidsperspektivet litt i undersøkelsen også, hvor lenge man ammer spiller nok også inn.

Jeg har ikke problemer med å tro at hormoner påvirker brystene, men jeg har problemer med å tro at ikke årelang amming påvirker de.

Selv har jeg tre barn som alle har blitt ammet og puppene mine henger. Min venninne har fire barn som ikke har blitt ammet, og selv om puppene hennes har forandret seg så kan det ikke sammenlignes med mine.

Skrevet

Jeg hadde gruet meg til å si til jordmor og sykesøster at jeg ikke skulle amme, fordi jeg var redd for spørsmålet; hvorfor, for da visste jeg at jeg måtte svare sannheten, og det var at jeg var redd for hengepupper.

Da jeg mannet meg opp og sa det til jordmor, lo hun medlidende av meg og forklarte meg om hormonforandringene i kroppen når man går gravid, og at amming ikke hadde så mye med saken å gjøre. Jeg ammet i 13mnd, og dette er 10 mnd siden. Nå har jeg fyldigere, og flottere pupper enn jeg noen gang har hatt i hele mitt liv. Så jeg angrer ikke et sekund på at jeg ammet. Så fra meg blir det nr 1.

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Det er tydeligvis veldig forskjellige erfaringer med dette, og forskningen på området gir visst heller ikke noe entydig svar.

Skrevet

1. Jeg brukte 80A før jeg fikk barn og hadde komplekser, nå etter 2 barn bruker jeg 80B og føler meg endelig som en kvinne!

Ikke er de spesielt slappe eller henger heller. Har 2 barn og har ammet tilsammen i 10 mnd.

Skrevet

Det med at det er svangerskapet som endrer puppene og ikke ammingen kjøper jeg ikke fra ekspertene.

Når man ammer så blir litt av vevet borte for å gjøre plass til melken. Jeg ammet mest fra det ene brystet og det brystet er slappere og med løsere hud enn det andre.

Så jeg kjøper ikke helt den. Det er bare fordi de ikke vil at kvinner skal kvie seg for å amme. Tviler på at noen har fastere pupper etter amming. Det må være godt gjort i så fall..

Skrevet

Jeg er snart høygravid og har mye større og mye slappere pupper allerede, merker at de kommer til å forandre seg uansett amming eller ikke. æsj.

Skrevet

Nei, og nei. Samme pupper, samme fasong. Men jeg fikk ikke fullammet, så det ble delamming i 5 mnd. Vet ikke om det har noe å si, men det bør vel ikke det.

Skrevet

Har ammet tre barn og puppene har gått fra en B-cup til en C-cup. De er runde og fine i fasongen fremdeles og henger ikke i det hele tatt, men har blitt litt større.

Skrevet

My boobs, my boobs, my boobs are ok!

Mine har blitt helt nydelige etter at jeg ammet lille jenta mi. Planla silikon for 3 år siden, men når jeg fant ut at jeg var gravid, la jeg det på is. Det er jeg glad for i dag. 38.000kr spart og jeg har akkurat slike pupper jeg i utgangspunktet ville ha :) Perfekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...