Gå til innhold

Spørreundersøkelse om pupper:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da det i en annen tråd her blir ymtet frampå at jeg kun har mine egne teorier (full er jeg visst også) om at amming gir slappere pupper etter endt ammeperiode, vil jeg gjerne undersøke dette her.

Spørsmålene er som følger:

1) Har du større og spenstigere pupper etter endt ammeperiode enn du hadde før?

2)Har du mindre og slappere pupper etter endt ammeperiode enn du hadde før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at det ikke er ammingen som gir slappe pupper men hormoner og graviditet..

Skrevet

Jeg gikk gravid, men ammet ikke. Puppene ble litt slappere.

Skrevet

jeg ammet ikke, og har mindre og slappere pupper etter graviditeten

Skrevet

Ja, men jeg ammet kun nr tre i søskenflokken, og selv om jeg merket forskjell på puppene etter de to første så kan det ikke sammenlignes med de lefsene jeg fikk etter nr. tre. Så svaret mitt er JA på spørsmål to!

Skrevet

Mine er større og slappere, men de har blitt mer fyldigere og normalisert med tiden. Jeg ammet i omtrent 5 mnd. Er ikke fornøyd med puppene, jeg skulle ønske de var litt mindre. Må bytte fra c-cup til D-cup og det liker jeg svært lite.

Skrevet

Puppene ble mer hengete og slengete etter graviditeten. Ammet ikke, fikk nesten ikke melk. Amming gjør ikke pupper slapper. Det er hormoner under gravidtetes som endrer puppene. Fettkjertler forsvinner for å gi plass til melkekjertlene. Hos noen forsvinner litt og hos andre mye eller nesten alt. Det er ikke uvanlig at fettkjertlene øker til tilnærmet normal størrelse igjen etterhvert.

Skrevet

Jeg fikk mindre og spenstigere pupper :)) Skal amme nestemann mye lengre.

Skrevet

Jeg pumpet da, men det går vel for det samme. Mine er større, men litt slappere- men de peker fremdeles oppover!:)

Skrevet

Det er jo ikke uvanlig at fine fruer ikke vil amme for å ikke miste fasongen, så det er vel noe man har visst siden tidenes morgen. Vet ikke om det er gjort noe skikkelig studie angående dette, men jeg har i alle fall mistet fasongen helt. Bra det finnes plastisk kirurgi;)

Skrevet

gikk ned en str i bh. det var utrolig deilig. de ble vel kanskje ikke spenstigere, men mye finere.

Skrevet

Svaret er nr. 1, og jeg er 38 år... :)

Skrevet

Definitivt nr 1!!!

Elsker de nye pattene mine :) Endelig fyller jeg en stor c, og de er flotte uten bh. Im hot!

Skrevet

2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2

Skrevet

For meg er det helt klart nr. 2. Etter tre ammeperioder har jeg knapt pupper igjen.

Skrevet

1...LETT! Nå kan jeg gå i stroppløse kjoler, og dette er andre gangen jeg ammer. Gleder meg til sommeren, så jeg kan vise de frem i bikini.

Skrevet

Begge deler faktisk. Fikk store, men ikke spenstigere. De beholdt formen, bare ble litt større. En halv cup kanskje.

Skrevet

Minner om at spørsmålet gjelder etter endt ammeperiode. Hvordan så puppene ut for eksempel ett år etter at ammeperioden var over?

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Jeg har større og litt slappere. Ammet tvillinger et år, men jeg gikk også opp fra B-cup til G-cup (!!!) og ned igjen til C-cup og tror det hadde sitt å si for fasongen. Veier det samme som før graviditeten.

Skrevet

Jeg har tre ammeperioder bak meg om jeg runger ut et stort nummer to som svar fra meg!

Skrevet

Mine er hverken spenstigere eller slappere, de er akkurat som før.

Skrevet

Ellers er det greit å merke seg at det faktisk er svangerskapet og ikke amming som kan forandre brystene. Så det er ikke slik at man kan droppe amming og tro at man da ikke "ødelegger" brystene.

Skrevet

Etter amming mistet jeg puppene.

Det sykeste er jo at noen faktisk får større pupper etterpå.

Urettferdig.

Men ok at jeg sto bak i køen da Han delte ut puppekvaliteter må jeg bare godta ettersom jeg sto langt fremme da hjernen kom... man kan ikke få alt her i verden.

Lenge leve silikon ;)

Skrevet

mine har blitt små og flotte...har litt rynker på de, men det lever jeg fint med, etter at jeg har fått drømmepuppene mine :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...