Gå til innhold

hvilken bikinitopp for oss med mugger og ring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

må ha meg ny..

men ikke heldekende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er ring? Bortsett fra på fingeren, men det har vel neppe noe å gjøre med bikinitopen å gjøre.

Skrevet

ring om magan..

(også kalt bil ring av enkelte)

Skrevet

dette lurer jeg også på! ingen som vet?

Skrevet

Hva med en "tankini". Dvs lang bikinitopp og bikinitruse.

Ellers er vel alternativet en som støtter og løfter og så får bare bilringen klare seg selv.

Skrevet

Ring Nei da hadde jeg nok tatt på meg en badedrakt Ulekkert med damer som har store valker og går i bikini Det finnes mange fine badedrakter

Skrevet

Da stemmer jeg mer for mitt forslag enn frk. negativ sitt over her...

Skrevet

Da jeg var flodhest (les: 80 kg) brukte jeg kun badedrakt.

Hadde svære pupper og hadde alltid badedrakter som var mørke i fargen og så utringet slik at man så det som var fint.

Kjøpte noen dyre badedrakter som hadde spesielle ting på overdelene slik at fokus lå der oppe og ikke rundt min store deilige mage.

Eller en tankini ;)

Skrevet

Jeg kjøpte en tankini i fjor og den havnet i søppla gitt:)

Skikkelig ekkel å ha på seg etter et bad altså, litt sånt løst stoff som aldri tørker. Som å ha på seg en våt t-shirt!

Hva med en litt høy bikinitruse da?

Skrevet

Jeg tror en tankini vil fremheve bilringene, fremfor å skjule dem.

Jeg vil anbefale en halterneck eller stroppe-bh med brede stropper, med eller uten push-up effekt. Med smale stropper blir det litt for belastende for skuldre og nakke.

Nedentil en helt ordinær bikinitruse som er litt lav i livet/går akkurat til hoftekulene som ikke klemmer og skviser på bilringene. Evt en slik stor bestemor-bikinitruse, men det er vel egentlig ikke så sexy, selv om det har blitt trendy.

Skrevet

har den perfekte bikini trusa.. er mest ute etter en topp..

prøvd sånn lang topp ting.. fikk fnatt..

Og ringen er på vei vekk, så den bryr jeg meg ikke særlig med =P

Inegen som har konkrete forslag??

Skrevet

Har akkurat samme problemet....

Lindex har topper i store størrelser, til DD i alle fall. Vet ikke helt hvilke smak du har, men den beste jeg fant var svart med små, hvite prikker. Og så var det bikinibukse med litt "hold-in" som hørte til Den var litt i sånn pin-up stil.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...