Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det syns jeg er helt uproblematisk. Jammen mye annet man bør bekymre seg for enn at barna koser seg og får ett strøk neglelakk på i bhg:)

Har selv to jenter, som har på neglelakk med jevne mellomrom. Det er skikkelig stas-på både tottiser og fingre. Blå,lilla,rosa,rød... Huser selv hvor stas dette var når JEG var liten. Bruker ikke særlig neglelakk i voksen alder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville syntes at det hadde blitt mer problematisk at "alle" ungene fikk neglelakk mens min måtte stått å se på fordi du ikke samtykker.. Det er nå bare å ta det bort igjen med en gang dere kommer hjem..;-)

Gjest Nabaat
Skrevet

Det høres relativt uproblematisk ut. Du overreagerer. Jeg har brukt litt neglelakk på meg selv i det siste fordi jeg er blitt litt jålete, og da har jeg gikk til min 3åring. hun syns det er kjempemorsomt.

Skrevet

Syns det er litt merkelig at neglelakkering er en aktivitet i barnehagen.. men dersom det ikke er en fast post på programmet hadde jeg ikke reagert.

Jobber selv med en dame som kunne finne på å lakkere neglene på barna i barnehagen - men hun er også den som tar med seg levende krabber, modelltogbane og forundringsesker i barnehagen så for hennes del hadde det vært en del av det å gi barna nye og gode opplevelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...