*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 29. mai 2010 #26 Skrevet 29. mai 2010 Det syns jeg er helt uproblematisk. Jammen mye annet man bør bekymre seg for enn at barna koser seg og får ett strøk neglelakk på i bhg:) Har selv to jenter, som har på neglelakk med jevne mellomrom. Det er skikkelig stas-på både tottiser og fingre. Blå,lilla,rosa,rød... Huser selv hvor stas dette var når JEG var liten. Bruker ikke særlig neglelakk i voksen alder.
Gjest Skrevet 29. mai 2010 #27 Skrevet 29. mai 2010 Jeg ville syntes at det hadde blitt mer problematisk at "alle" ungene fikk neglelakk mens min måtte stått å se på fordi du ikke samtykker.. Det er nå bare å ta det bort igjen med en gang dere kommer hjem..;-)
Gjest Nabaat Skrevet 29. mai 2010 #28 Skrevet 29. mai 2010 Det høres relativt uproblematisk ut. Du overreagerer. Jeg har brukt litt neglelakk på meg selv i det siste fordi jeg er blitt litt jålete, og da har jeg gikk til min 3åring. hun syns det er kjempemorsomt.
Ulldott Skrevet 29. mai 2010 #29 Skrevet 29. mai 2010 Syns det er litt merkelig at neglelakkering er en aktivitet i barnehagen.. men dersom det ikke er en fast post på programmet hadde jeg ikke reagert. Jobber selv med en dame som kunne finne på å lakkere neglene på barna i barnehagen - men hun er også den som tar med seg levende krabber, modelltogbane og forundringsesker i barnehagen så for hennes del hadde det vært en del av det å gi barna nye og gode opplevelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå