Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Da jeg var 17 år ble jeg gravid med kondom (tok abort), så begynte jeg på p-piller - etter to år på pillen ble jeg gravid (var i et forhold og beholdt barnet). Så kom et planlagt barn ;-) Etter at jeg hadde født mitt andre barn fikk jeg satt inn spiral, ble gravid igjen! Barn nr 3 kom og jeg ba om sterilisering etter fødsel. Nå er det 1,5 år siden jeg steriliserte meg, og nå er jeg f.... meg gravid igjen :s legen min sier at det er sånn som skjer noen ganger, men seriøst, er det mulig å være immun mot prevensjon?? Må jo bare slutte å ha sex vi skjønner jeg!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Herregud, så sprøtt!? Uff... Kjedelig da...
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 er det sikrere med sterilisering hos mannen? de sa jo på sykehuset at det var 90 prosent sikker prevensjon å sterilisere meg, også spøkte han og sa at hvis det kom flere barn nå så skulle de sende en sølvskje i dåpsgave ;-) den skjeen skal jeg søren meg ha!! HI
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Hvis begge er sterilisert, dere bruker kondom kankje? Kanskje meningen at du skal være mor til en stor flokk
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 Det er jo rene se og hør historien egentlig ;-) joda, kjedelig, men likevel ikke noen krise da... Vi har romslig økonomi og god plass, så 4 barn er ikke verdens undergang, men må bruke litt tid på å omstille meg for jeg var virkelig sikker på at jeg var ferdig nå.. Men velkommen skal h'n være! HI
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #8 Skrevet 28. mai 2010 he he... sette inn pessar også da, så kanskje det funker ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #9 Skrevet 28. mai 2010 Hvis det bare er 90% sikkert å sterilisere seg, er da det lite? Eller spøkte legen bare?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #10 Skrevet 28. mai 2010 det er vel det at de knyter egglederne og at disse "knutene" kan gå opp igjen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå