Miss Snow Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Jeg er førstegangs og 15+2 idag. I nærmest alle slike uke-til-uke-guider står det at man skal kunne kjenne livmora om man ligger på ryggen. Jeg vet jo at det kun er veiledende det som står i slike guider, men jeg kjenner jo litt ekstra etter når det først står at man skal kunne kjenne noe. Hvis jeg ligger på ryggen blir alt bare helt mykt (det er noen kilo ekstra på magen fra før, men det blir flatt når jeg ligger på ryggen). Men når jeg står oppreist kan jeg deler av dagen kjenne at det er hardt en 5-8 cm rett under navlen og litt på sidene på samme høyde. Er det noen som har noen lure triks for hvordan man kan kjenne skikkelig etter, og hva jeg egentlig skal kjenne etter? Plutselig får jeg det jo for meg at jeg alltid har vært sånn hard "inni der", men det er jo bare tull egentlig. Jeg har bare så lyst til å kjenne at det er noe på gang inni der snart!
*Nøtta* Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 jeg også lette og lette etter denne livmorkanten som skla være så lett og kjenne uten hell. Men når jeg hadde på noe "glidemiddel" for at jeg skulle kunne høre hjertelyden med Angelsound,da var det ganske lett og kjenne den. Så om du feks smører deg inn med lotion og dermed trykker hendene litt hardt ned i magen og draaar de nedover fra navelen,da kjenner du plutselig en veldig markert kant,som da er livmoren din. Lykke til!
Miss Snow Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2010 Oioi! Det må jeg prøve når jeg legger meg ikveld! Jeg kjenner jo at det er noe hardt jeg treffer på når jeg klemmer når jeg står oppreist, men siden jeg ikke heelt vet hva jeg skal kjenne etter, så tror jeg ikke helt på det jeg kjenner heller Mye rart man skal bekymre seg for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå