Gå til innhold

Jeg har bare een biffgardin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke tull. Sjekket nettopp nøye der nede for første gang etter fødselen, og den ene biffgardinen er borte! Hørte de sa under syingen at kjønnsleppen hadde revnet, og så har de vel ikke klart å spjelke den sammen igjen...

Er det vanlig kanskje? Føler meg litt som et misfoster nå, samtidig som det føles befriende at greiene der nede ikke er like dominerende som før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde vært verre om du hadde tre?!

Skrevet

Søk handicapparkering og støtte fra nav.

Skrevet

Hahah.. Har de amputert ene biffgardina di?? Huffda.... Dette gir nok rettigheter fra nav ja..

Skrevet

biffgardin????????????????? hi hi, det har jeg aldri hørt før!

Skrevet

Da må du være ny her inne. Det er en av hobbyene til diberne, når de har hatt en runde med å mobbe de som ikke kjøper reima, de som er guttemammer og alenemødere så starter de tråder om underlivet til sine medsøstre.

Skrevet

Hadde faktisk tenkt på å søke om handicap-parkering jah... :-)

Uansett er det jo ingen som skal ta bilder av meg nedentil, med mindre jeg plutselig havner i en bok om avvikernes underliv. Får passe meg for hvilken gynekolog jeg går til heretter...

Skrevet

Ingen andre som har bare en? BUHU, jeg er en avviker. Buhu.

Skrevet

Jeg kan trøste deg med at min ene delte seg på tvers under fødsel så jeg er litt kul der nede.

Skrevet

Herlighet jeg har også begynt å studere meg selv nedentil etter dette og ser at jeg selv bare har en.

Herregud haha.

Skrevet

...og jeg har 8 biffgardiner! :-o

Tror jeg bare skal kutte ut kyllingen vi skulle ha i kveld, og heller satse på en god biff eller 8 ! ;-)

Skrevet

Jeg får ta en gammel westernsang og skrive om "My little darling is gone, gone, gone" til "My beef curtain is gone-gone-gone"!

Skrevet

Men helt seriøst, Hi: Om du er misfornøyd og dette vil plage deg, så får du helt sikkert fikset på det. Ikke gjennom nav nødvendigvis da .....

Skrevet

Jeg har ingen!!! :(((((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...