madame Mim Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Er andre gangs gravid å syns å kjenne igjen disse sammentrekkningene, men er ikke det vel tidlig`?
..snøklokke.. Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Tror det er vanlig jeg.. Kjende det også på den tiden da vi ventet nr 2. Nå er jeg 12 uker med nr 3, og har begynt kjenne at livmoren jobber.. Tror det er vanlig å kjenne det tidligere/hyppigere for hvert sv skap.
madame Mim Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2010 oki, kan godt hende.. Man glemmer fort for hver gang=)
gakkeliten Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Hey! Det har jeg også reagert på - er med nr2 nå, og jeg kan ikke huske når kynnerne startet sist. Jeg ha termin 3 des - og har alt kjent kynnere i noen dager..
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 med gutt nr en hadde jeg kynnere fra uke 20 ca, men nummer to fra uke 15 og da var det veldig mye og harde kynnere fra ca uke 25-27... var inne og stoppet fødselen fordi jeg ikke tok nok hensyn... nå er jeg 19 uker på vei og har allerede hatt kynnere i 10 uker.
Catias Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Mener og ha hørt at man har kynnere helt fra starten av, men at man ikke kjenner det før man kommer litt ut i svangerskapet. Har også kjent mine kynnere en god stund, er i uke 17 nå. Men tror dette har noe med at jeg også er annengangs, og vet nå hvordan kynnerene kjennes ut. Første gangen var jeg ikke like oppmerksom på det, før det kom til at magen ble kjempe hard. Nå har jeg kjent det en stund med at det kjennes ut som jeg blir sliten i magen......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå