Gå til innhold

Drømmedama?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du skulle velge en dame å leve sammen med, hvem hadde du valgt og hvorfor?

Du hadde ikke trengt å ha et lesbisk forhold, men måtte avstå fra menn og forholdet skulle vare resten av livet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en idiotisk "problemstilling".

Hvordan kan man på forhånd vite at et forhold skal vare livet ut?

Skrevet

Anonym fra dib, he he, hun er så kul:)

Skrevet

Jeg VET at mitt forhold vil vare livet ut! =) Men noen er vel heldigere enn andre! ;o)

Skrevet

Hvem er drømmedama?

Skrevet

Vi drømmer jo om menn? Jeg vil tro at mange hadde sluppet det de hadde i henda og blitt med Brad Pitt på jordomseiling om han hadde stått på døra med tilbudet?

Det er ikke en problemstilling, og de som ikke vil trenger jo ikke svare.

Spørsmålet er om du ville valgt en moden intelligent kvinne til å stimulere deg intellektuelt, som en forfatter eller fredsprisvinner, eller en sexy dame med fres i som ville gjort dagene spenstige, som tja, Pink? Eller om du ville valgt Angelina Jolie som sexpartner fordi du vet at hun går begge veier og sikker ville gitt deg noen uforglemmelige netter...

Bare en barnslig kjedsomhet inspirert av de utrolig patetiske wannabe Paris Hiltons BFFs.

Skrevet

Hadde nok holdt meg til status quo.

Skrevet

Det hadde sannsynligvis blitt noen som ene venninna mi som er forfatter og som er interessert i samfunnsdebatt og reise. Vi har det utrolig kult sammen og inspirer hverandre ... så om vi noen gang går lei gubbene vet vi hva vi skal gjøre, he he.

Skrevet

Jeg er ekstremt glad i mannen min, men er så heldig å ha en venninne som er veldig lik ham, både utseendemessig og på mange andre måter! De har lignende utdanning, er samme type mennesker og vi er veldig involvert i hverandres liv i hverdagen, har barn på samme alder osv.

I tillegg så har jeg og henne hatt flere eventyr sammen som menna vet om (men ikke får være med på), så jeg vet at hun kan gi i senga også.

Om vi skulle miste menna våre (noe vi selvsagt ikke gjør, bankbank) så blir det meg og henne for resten av livet vil jeg tro. Hun er av samme oppfatning.

I tillegg så har jeg mange av samme egenskaper som hennes mann, vi er høylydte, hissige, festglade og litt ville begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...