Gå til innhold

J -76

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg?? Hvilken dag i syklusen befinner du deg i nå?

Her er jeg på CD 29 i dag, har IKM enten søndag eller mandag... Har hittil bare fått negative tester. Nå har jeg ikke flere tester, så blir ikke å kjøpe flere før evt TR uteblir... Håper hun ikke kommer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig kjære snuppis! Jeg har fått TR for full, kom på IKM dagen i går dag 27 :-( Ble så skuffa for vi har hatt laaaang pause herfra og jeg hadde så håp på at det skulle hjelpe. Nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke har tid til flere pauser for dette vil ta tid, så nå er det bare å kjøre på fremover og event. ta i mot all hjelp som kan fås: pergo, sjekke sædkvalitet osv. Jeg har time hos gyn i midten av juni og vil ta opp situasjonen da. Det verste er at jenta vår har begynt å mase veldig om en baby og det er veldig sårt. "Hvorfor kan ikke vi ha baby da mamma, vær såååå snilll" Jeg kjenner jeg strever med å svare henne og ikke bli lei meg.

Fantastisk at du ikke har fått TR enda, da er det jo fortsatt håp selv om du har testet negativt, krysser fingre for deg: håper dette er din pp! Stor klem

Skrevet

Åh, jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver...

Føler også at jeg ikke har "tid" til å kaste bort flere pp`r, tenker også at dette tar tiiiiiiid, uff, skulle ønske det ikke var sånn!

Jenta mi også maser fælt om å få bli storesøster selv om hun ikke helt vet eller skjønner hva det innebærer sånn praktisk sett, tenker på konsekvenser som å måtte dele mamma og pappa osv... Føler også det er sårt når hun maser, jeg vil jo så gjerne selv også og vet liksom ikke hva jeg skal svare!!

Vet du hva? Da jeg ble gravid i des -08 (når jeg mistet i MA i uke 12) bestilte jeg en rosa t-shirte til jentungen min med, med teksten: "Jeg skal endelig bli storesøster!!!". Denne har jeg gjemt unna i den nederste skuffen i kommoden min, så på den her i går og synes det var leit, hadde lyst til å gråte når jeg så den... Kjøpte denne når jeg da var i uke 11 - heldigvis bestilte jeg i str 4-6 år, så jeg har jo ennå mulighet til å bruke denne på henne... rart egentlig, kanskje underbevisstheten visste at det kom til å ta lang tid?? Nå er jentungen 4 år og 3 mnd, vi startet prøvingen når hun hadde fylt 2 år for vi ville ikke ha så stor aldersforskjell, men sånn kan det gå...

Har tenkt mange ganger at kanskje lillesnuppis er ett lykketreff?? Jeg har vært gravid totalt 6 ganger, men bare 1 fullført svangerskap! Føler at jeg ikke har oddsen/statistikken helt på min side... og allikevel er jeg positiv inntil det motsatte er bevist!! Enn så lenge så prøver vi igjen og igjen og igjen og jeg gir meg ikke før den dagen jeg sitter med en liten bylt i armene mine igjen, om det så skulle innebære å miste igjen - den sjansen tar jeg, for en dag må alt dette strevet være verdt det :)

Nei, nå ble jeg jammen litt melankolsk her, hehe, var ikke meningen det altså :)

Ønsker deg en strålende fin helg og så håper jeg at det er siste gang TR har kommet hos deg på minst 1 år :)

Stoooooor klem fra

Skrevet

Tusen takk for et varmende svar. Det er ikke lett dette her.... Jeg har også tenkt den tanken at jenta vår også er et mirakel. I enkelte stunder har jeg også vurdert å legge bort tanken på et barn til og tenkt at vi kanskje må innstille oss på at vi får et barn og ikke fler, men det er vanskelig - vil jo ikke det innerst inne. En pause har vært godt for meg, men nå er jeg fit for fight igjen, jeg gir meg ikke i første omgang og håper jo vi skal få en liten baby igjen en gang i fremtiden. Krysser fingrene for deg! Og igjen tusen takk for gode ord! Koselig å være tilbake igjen her og snakkes, ikke så mange jeg kan snakke med dette om. God helg og STOR klem J

Ps spennende med den t-shirten, jeg tror så absolutt at underbevisstheten din kan ha påvirket valget av størrelse, da nærmer det seg jo lykketreff for dere snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...